Hardlopen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mamafiets, 15 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.933
    113
    Vrouw
    Haha Ik niet zonder mijn statistiekjes achteraf :roflmao:

    Met wat voor muziek loop jij het liefst?
     
  2. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Leuk om weer wat activiteit in dit topic te zien!

    En hier ook: zonder muziek, geen rondje rennen :D Afgelopen zondag viel m'n muziek ineens uit omdat ik vergeten was de verbinding van enkel wifi af te halen. Heb dus eerst drie minuten staan hinkelen voordat alles weer zo'n beetje goed werkte en ik verder kon op Wham's Wake Me Up Before You Go-Go :cool: (Ik heb in de Evy app een doorschakeling naar Spotify en pak daar vaak de gratis lijst Running in the 80ties (of 90ties) op.
     
  3. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik loop vaak met m'n MP3 speler waar echt van alles op staat: Chef'Special, Kensington, Ed Sheeran, Lil Kleine, Kraantje Pappie, Miss Montreal en ga zo maar door :roflmao: staat op shuffle, dus altijd afwachten wat je krijgt...
     
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Rock uit de jaren 80 of iets met een stevige dreun.

    Vandaag weer 5 km gelopen. Dat was even geleden. Ik heb tussendoor wat andere dingen gedaan (crosstrainer, bootcamp, zwemmen). De laatste keer dat ik ging hardlopen, was het na 4,5 km ècht op. Ik heb nu wat rustiger gelopen, maar het wel volgehouden. Deze keer 38 minuten over gedaan.
    Het was echt lekker weer om te lopen, het was goed vol te houden. Fijn rondje dus!
     
    Mamafiets en Dame09 vinden dit leuk.
  5. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Klinkt lekker :) fijn als je er van kunt genieten.. die loopjes geven zoveel energie.
     
  6. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Deze week 2x hardgelopen. Één keer een rondje over vakantiepark + een stuk door het bos. Was erg lekker. Tweede keer alleen over het park (was er groot zat voor :roflmao:)

    Toch weer 7,5km in de pocket voor deze week. Ben tegenwoordig van de wat kortere runs 3,5 - 6km, dan vind ik het wel prima. Beter dan stilzitten zegmaar :p
     
  7. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Goed bezig hoor! Zeker om op vakantie te gaan!
     
    Dame09 vindt dit leuk.
  8. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Afgelopen 1,5 week verkouden geweest, vooral last van m’n longen/hoesten. Uit voorzorg netjes thuis gebleven maar ook niet meer hardgelopen. Vandaag toch weer 5k gelopen! Wel wat gewandeld tussendoor en ben kapot nu haha. Meteen op nieuwe schoenen, wat een verademing! Toch te lang op de oude doorgelopen..
     
    Dame09 vindt dit leuk.
  9. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Dame09; goed bezig! En @xxmoixx ook.

    Ik zit nu ook in thuisquarantaine. Vanwege benauwdheid, dus plan B (crosstrainer) valt ook af. Donderdag had ik nog geen last van benauwdheid, maar toen heb ik m’n loop na een minuut of 10 afgebroken omdat ik een pijnlijke spier in mijn been had en niet verder durfde te hardlopen. Ik had bedacht om dan zondagochtend een uurtje te gaan zwemmen. Maar dat kan nu dus ook even niet. Als ik me morgen beter voel, probeer ik toch de crosstrainer wel even in een lichte stand. En anders maar hopen dat ik volgend weekend weer wat kan.
     
  10. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Om eventjes je hoofd leeg te maken na een dag met die kleine vind het wel heel erg fijn :) dus zeker geen straf om te sporten...
     
  11. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.933
    113
    Vrouw
    @Dame09 en @xxmoixx Lekker bezig :thumup:

    @tupp Beterschap

    Ja hoofd leegmaken is voor mij ook een van de redenen om te blijven gaan.
    Vandaag een langzaam rondje (was de bedoeling lage hartslag te houden). 3 km in 28 minuten.
    Lekker weer ook.
     
  12. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Van de week had ik een rondje van 4km gedaan. Beetje door de buurt en door het park. Was lekker.

    Vandaag zouden we met onze zoon bij zwager en schoonzus gaan eten (circa 2km afstand). Manlief en zoon met auto heen gestuurd en ik met een omweg naar hun huis gerend. Uiteindelijk 4.3km op de teller. Met een goed gevoel de pizza naar binnen geschoven :roflmao::D

    Jullie nog gelopen?
     
  13. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.933
    113
    Vrouw
    Lekker. Helemaal verdiend die pizza :D

    Ik heb niet meer gelopen. Voel me niet lekker. Gister gebeld voor een test. En tot die tijd in thuisquarantaine :cry:

    Maar gezien ik vandaag tijden het was ophangen al buiten adem raakte denk ik niet dat ik ver was gekomen :roflmao:
     
  14. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Sterkte. Hopelijk snel aan de beurt en snel een goede uitslag. Rustig aan tot die tijd...
     
  15. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb nog niet gelopen deze week. Morgen maar weer een rustig rondje proberen.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.933
    113
    Vrouw
    Thanks. Maandag kan ik terecht.
     
  17. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    En? Ik neem aan dat je het ondertussen wel weet.. voel je je al wat beter?

    Hier gisteren lekker even een rondje gelopen zodra mijn man klaar was met thuiswerken. Eventjes hoofd leeg maken na zware dagen met de kleine man. Hij heeft een flinke keelontsteking en daarmee dus helaas heel veel pijn. We geven de max aan pijnstillers (paracetamol en ibuprofen) en hopen hem er snel door te trekken. Lijkt langzaamaan beter te gaan, maar m'n mamahart is wel drie keer stuk gegaan de afgelopen dagen :(
     
  18. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.838
    25.933
    113
    Vrouw
    Aha. Niet fijn een klein tje met pijn. Beterschap.

    Hier nog weinig verbetering. Ik ben positief getest op covid antistoffen. En dan is het een kwestie van uitzieken.
    Balen dus. Maar in elk geval weet ik nu waar het vandaan komt.
     
  19. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Dat is waar. Geen actief Covid virus? Of is daar niet op getest? Hopelijk voel je je gauw weer wat beter....
     
  20. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Dame09 beterschap met je zoontje en @Mamafiets ook beterschap voor jou.

    Ik heb vanochtend weer even met een bootcampgroepje meegedaan. Zelf hardlopen is er deze week niet van gekomen. Sowieso de laatste 3 - 4 weken steeds maar 1 keer per week gesport (hardlopen of bootcamp). Ik moet mezelf echt weer even een schop onder de kont geven. Nu zitten m'n vrije dagen de laatste tijd ook echt vol. Deels met extra uren voor m'n werk, deels met andere afspraken. En tussendoor moet ook de was gedaan en het huisgepoetst en op en neer gefietst om kinderen te halen en te brengen.
    Maar goed, dat was de andere maanden van het jaar ook zo en toen kreeg ik het ook voor elkaar. Dus ik moet er gewoon weer voor gaan.
     

Deel Deze Pagina