mag dat ook hier? ik wil gewoon even kwijt da ik onwijs veel van mijn kleine man hou,heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld! i love my son!
hihi tuurlijk mag dat en ik herken het gevoel Ik hou ook onwijs veel van mijn zoon. Dit is liefde op een veel hoger level dan wat dan ook. heerlijk gevoel!
inderdaad,...hij kan nu echt goed een eindje los lopen sinds 2 dagen,eerst waren dit hooguit tien stappen...ben zo trots! echt een emotioneel moment was dat,toen de kleine vent zomaar midden in de kamer liep...hij begon er zelf van te glunderen!
Ik ken het gevoel! Soms sprongen spontaan de tranen in mijn ogen van geluk dat ik haar heb! Geniet ervan
Tuurlijk mag je dat zeggen. Heerlijk die kriebels in m'n buik als ik alleen maar naar dat mannetje kijk.
heerlijk gevoel .....kan niemand je uitleggen ben ook zo intens gelukkig met mijn twee boys kan niets tegenop
Ik voeg me hier ook bij! Inderdaad nooit geweten dan zo'n klein wezentje zulke intense gevoelens kan opwekken. Zomaar van de ene op andere moment. Heel speciaal. We zijn ongelooflijk trots op hem en zijn helemaal gek van hem!
Ik hou ook ontzettend veel van mijn kinderen en ik vind dat dat best gezegt mag worden groetjes jolanda
haha ik herken het gevoel! ik hou ook ontzettend veel van mijn dochter kan uren naar haar blijven kijken.
Oooooo ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden! Jeetje ik dacht dat ik al zo veel van mijn vriend hield, maar nu Jesper er is weet ik dat er nog iets is wat NOG intenser is. Ik geniet zo ontzettend van ons mannetje. Ik heb zelfs kriebels in mijn buik als ik hem aankijk of aan hem denk...gek he? Alsof je helemaal verliefd bent! Nou ja eerlijk gezegd ben ik dat ook wel hahaha
Die gedachte had ik laatst ook. De liefde voor je kind gaat zó diep, dat is niet voor te stellen. Yara is gewoon een deel van mij. Letterlijk en figuurlijk