Hardnekkig virusje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zijn er meer mensen ziek?
    Het begon bij mij ruim 2 weken geleden met keelpijn, snotterig en koorts en mijn zoon was ook ziek (spugen) ik ben wel gewoon gaan werken en het leek iets beter te gaan, maar sinds een paar dagen ligt mijn zoon ook weer ziek in bed en ben ik steeds misselijk, last van mijn buik, spierpijn en vreselijk moe.
    Vind het nu toch wel heel lang duren...
    Hebben meer mensen hier last van?

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Toevallig was ik bij de huisarts vanmorgen en die zei dat er een buikgriep heerst... heb ik gelukkig geen last van, beterschap.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier zoontje buikgriep gehad en daarbovenop een vieze hoest. Hij ging van 16kg naar 12,9kg:eek:. Echt een dikke week heeft het geduurd. Eergisteren woog hij weer 15kg.
    Ik ooķ de buikgriep gehad, 3 dagen en daarop ook die hoest, bij mij is die hoest het ergste, zelfs tabletten met codeïne werken niet helemaal. Word er gek van.

4. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Vorige week zijn we begonnen met verkoudheid. (Zoontje) einde week kreeg ik t ook. Plus spierpijn en koud. In t weekend ging t eigenlijk wel oké. Ik Vanochtend opgestaan met spierpijn, misselijkheid en moe.
    En vanavond uit t niets spuugt zoon alles onder....

5. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hier al zes weken onderweg, van een verkoudheid naar en buikgriep en weer terug naar een verkoudheid, vandaag gestart met antibiotica aangezien de arts het nu toch ook wel erg lang vond duren!

6. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hier ook van de partij

Zoontje is al een dikke week aan de diarree en hoge koorts, hopelijk waait het snel weer over.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.687
    113
    Wij zijn nu ruim 2 weken onder de pannen. Dochter heeft bijna een week koorts gehad. Dochter hoest zich 2 weken de ram bam en ik nu een week. Word er knettergek van. Meerdere hoestbuien in de nacht tot bijna braken aan toe.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ja bah het heerst geloof ik. Ik ben al 3 weken verkouden waarvan bijna een week echt een hardnekkige verkoudheid had. Was er best ziek van! Alles vast in m'n borst ook ophoesten deed heel erg pijn en bij het hoesten duizelig en sterretjes zien. Nu nog steeds snotteren en doen. Gelukkig is de kriebelhoest, vastzittende hoest, keelpijn al een eind minder. Alleen sinds 2 dagen weer een verstopte pijnlijke oor waar ik sinds december vorig jaar t/m afgelopen mei dit jaar mee heb gezeten. Morgen mag ik een sterke neusspray ophalen die hopelijk m'n oor weer open maakt. Ook al bij de huisarts gezeten met m'n baby zoontje precies een week geleden die een week koorts had en zwaar verkouden is, nu nog...

9. Chickelasjen

26 apr 2017
    98
    38
    18
    Vrouw
    Hier ook ziek !
    Het begon met een verkoudheid, nu verder gegaan in ontstekingen ☹️
    Dus ben al aan mijn tweede antibioticum kuur.

10. Fawny

Fawny Actief lid

14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    Hier is het ook bingo, helaas. Al 2 weken. Keelontsteking, hoestbuien, verkouden, grieperig, buikproblemen. Bah! Erg hardnekkig.

11. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hier niet 1 virusje maar continu verschillende achter elkaar. Wel allemaal in de richting van verkoudheid en kinderziekte. Al heeft dochterlief een paar dagen een paar keer overgegeven. Dat is nu voorbij en nu is er uitslag...

Misschien kunnen we herfst en winter afschaffen volgend jaar :)

12. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Check buikgriep. Geen diarree, misselijk en ook honger, althans een leeg maag gevoel wat heel naar is, dus telkens kleine beetjes eten... inmiddels dag 3

Deel Deze Pagina