Dag dames, Vorige week donderdag na 3 dagen overtijd te zijn deed ik een testje, deze toonde mooi 2 streepjes dus waren we heel gelukkig met die resultaat. Ik deed de volgende morgen nog eentje want ik voelde ergens vanbinnen twijfel... nog steeds 2 streepjes maar deze was iets minder. Zaterdagmorgen een domper.. was net onze trouwdag. En na het stadhuis voelde ik dat ik begon te bloeden. Dit is 2 dagen zo geweest en nu sinds vandaag amper nog bloed, enkel bi het afvegen. Ik heb nu een nieuwe test gedaan en deze is overduidelijk negatief. Ik heb geen pijntje of krampen gehad of dergelijke. Wel veel hartpijn want ik ben zeker dat het vroegtijdig afgebroken is. Moet ik nu naar de gyn gaan of mogen we gewoon terug opnieuw proberen? Gr sylvie
Ik zou idd naar de gyn gaan voor de controle en er is altijd een zekerheid als je je laat controleren.
Wat verdrietig meis....dit is een vroege miskraam en dat staat vaak gelijk qua hevigheid aan een flinke menstruatie. Je hoeft hiervoor niet naar je gyn en je kan deze maand weer proberen zwanger te worden als je wilt. Ik heb drie keer een vroege mk gehad voor de 6 weken en ik had rond dezelfde dag als normaal weer een eisprong de ronde erna, soms een paar dagen later. Sterkte!
Nee meid je hoeft niet naar de gyn. En zodra het bloeden helemaal is gestopt mag je het gewoon opnieuw proberen. Sterkte x
Dank je wel allemaal. Ik ga morgen eens langs bij de huisarts nog. Al is het maar eens om te kijken hoe of wat.. Het bloeden is reeds gedaan, was maar 2 dagen dat het duurde. Vraag me af of men echte menstruatie nu nog zal doorkomen want deze duren toch makkelijk 5 dagen bij mij. Gr sylvie
Een huisarts of gyn heeft niet zoveel zin. Er wordt verder geen onderzoek gedaan. Op een echo is niets te zien. En in het bloed zul je ook niks meer vinden, aangezien je al negatief of veel lichter test en het heel erg pril was. Het komt zo vaak voor dat een prille zwangerschap rond je NOD fout gaat, hoe verdrietig dat ook is. Je lichaam ruimt het zelf op en je mag de volgende ronde meteen weer verder met zwanger worden. Sterkte & succes!
Ben deze morgen toch even de huisarts gepasseerd, met mijn voorgeschiedenis ( bbz ) wou ik toch even langs gaan en mijn verhaal doen. Ze heeft voor het zekerste bloedafname gedaan, maar ook zij denkt dat 9/10 aan een vroege miskraam. Als alles netjes terug zakt dan gaan we opnieuw ervoor. Al zit de schrik er goed in nu dat het opnieuw verkeerd zou aflopen