Bestelling BonPrix

Discussion in 'De lounge' started by BuffySummers, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb vanmiddag wat besteld bij Bonprix voor het eerst, nu zag ik dat de levertijd 7 werkdagen is, maar heeft iemand ook haar bestelling wel eens eerder gehad?
    En weet iemand hoe die jurkjes en tankini's vallen? Heb mt 38 besteld, bij de H&M was dat namelijk de enige maat die echt goed viel waardoor ik geen rolmops leek:p

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Bij mij is het meestal ook echt 7 dagen! En alles valt normaal vind ik. Bij h&m bestel ik meestal maatje groter. En nu is 38 ook echt 38 (bij h&m zou ik dan 40 bestellen)

3. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    als je voor het eerst ergens besteld duurt het meestal langer, staat ook als het goed is bij de voorwaarden, komt door administratieve gegevens etc..

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hmm nouja we zien t wel:) Denk dat mt 38 wel goed is, vind het zo moeilijk omdat ik altijd een andere maat gehad heb voor mn bevalling, en ben gewend dat dat altijd wel goed zat, waar ik ook wat kocht.

5. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Haha ja das hier ook! Koop voor mezelf bijna niet meer online....
    Ik had het de eerste keer ook binnen 7 dagen binnen hoor!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Gisteren durfde ik dus eindelijk weer eens een winkel in om wat te passen. Ik ben zo uitgedijd (hoe schrijf je dat??hihi) bij mn heupen dat rokken e.d me moeilijk passen. En als er dan iets past dan zit de lengte tegen, omdat ik klein ben.

Wil het zo graag binnen hebben hahah want ben echt benieuwd hoe die jurk en tankini me staan:D

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier kreeg ik het helemaal niet. Ja een mooie brief na 7 werkdagen dat ik het alsnog vooruit moet betalen en het dan even 3 weken nog gaat duren! Heb een brioef gestuurd is nu 1.5 week terug en niks meer gehoord. Dus ze kennen de bestelling ergers duwen waar de zon nooit schijnt!

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik vind die kleren echt heel slecht vallen. De stof vind ik persoonlijk ook niet mooi. Heb 3x wat besteld maar ook alles weer terug gestuurd. De levertijd weet ik niet meer, volgens mij was dat vrij snel

9. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Tja zoals in andere topics heeft iedereen er een andere mening over ;) Hier wel tevreden, bestel er af en toe kleding voor mij, man en kind en nog nooit wat teruggestuurd.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zal er niet teveel over zeggen nu maar ik raad je af om te bestellen bij Bon Prix. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met hun, en dan praat ik over de service en de verzending...

(zie een topic die ik eerder begonnen ben).

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hmmm mijn schoonmoeder besteld er ook wel eens en volgens mij nog nooit wat slechts over gehoord..
    Ik heb betaald met Ideal, maar als het niet bevalt kan ik het dan gewoon makkelijk terug sturen en mn geld terug krijgen??

12. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Hun maattabellen staan op internet. Kun je jezelf opmeten en vergelijken met de maten in hun tabel. Dat klopt wel goed en kleding past mij gewoonlijk goed. Maar mijn maten wijken wat af van de gemiddelde maten (gewoonlijk past mij nooit iets), dus of dat voor jou dan past (als jij wel gemiddeld bent) weet ik niet. Ik heb zelf behoorlijk vrouwelijke vormen (brede heupen, smalle taille, grote cupmaat) en daar passen deze kleren eindelijk eens goed bij.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @agatha ik ben klein, heb niet veel boezem, hele brede heupen gekregen, korte beentjes haha dus ja niet echt gemiddeld;)

14. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    ik bestel altijd met acceptgiro dus weet verder niet hoe t gaat met ideal.

15. mieppie1

mieppie1 Actief lid

Nov 9, 2009
    159
    0
    0
    roermond
    een week gelkeden mijn eerste bestelling met ideal gedaan en gisteren binnen gekregen,Ziet er perfect uit en dus supersnel.

16. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik bestel regelmatig bij bonprix. ik vind het ideaal dat alle maten even duur zijn. en dat ze ook maten hebben waat mijn tank-ass in past haha. het duurt idd wat langer dan bij wehkamp.

wat ik ook handig vind is dat bij elke kledingstuk al staat vermeld of het nauwsluitend of ruimvallend is. de maten vind ik best ruim vallen.

ik betaal meestal met ideal maar ook wel es met acceptgiro. en als je wat terugstuurt heb je je geld vrij snel terug

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik bestel er regelmatig wat..

Alleen koop ik het wel een maat kleiner als mn eigen maat ik vind het groter vallen. En het duurt idd precies 7 dagen voor je het in huis hebt.
    Maar verder leuke kleding voor weinig geld

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dit heb ik idd ook de eerste keer dat ik bestelde gehad. ineens kon je niet met acceptgiro betalen bij een bedrag van 35 euro, terwijl dat volgende de voorwaarden op hun site wel kon.
    hun klachtenafhandeling is echt de slechtste die ik ooit heb gezien, je krijgt alleen maar standaard voorgeprogrammeerde reacties.

2e en 3e bestelling kreeg ik heel snel, zeker binnen 7 werkdagen, en die kleren waren ook prima.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
  20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0