Hallo lieve meiden, Ik had even een vraagje en ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Sinds 30/11 weet ik dat ik een tweeling draag en op aanraden van me gynecoloog moest ik weer foliumzuur gaan slikken. Ik heb dus van hun een receptje gehad (omdat het moeilijk is om voor 3 personen genoeg groene groente te eten) voor 1 mg per dag. Alleen is het rond me neus, neusvleugels, lippen en kin zo schraal met blaasjes dat ik eruit zie als een alcoholist. En het doet pijn, het enige wat helpt is een koude handdoek. De gynecoloog kan ik vandaag niet bereiken dus ik probeer het maar via jullie. Denken jullie dat het overgevoeligheid is? Heb ook me huisarts gesproken en die zegt dat ik kan stoppen of een ander merk kan gaan gebruiken, maar weet dus niet wat de gynecoloog daarvan vindt. Ik ben erg emo nou omdat ik niet weet wat ik moet doen en ben bang dat me kindjes schade lopen als ik ermee zou stoppen. En me gezichtje doet au xx jessey
vervelend, welke slik je dan? ik neem pronatal van omnibionta vitaminen + ijzer. mss ben je alergisch, dat gebeurd soms. je zal het toch even met je vk of ha moeten overleggen... succes!
Je zou ook je apotheker kunnen bellen en daar je vraag voorleggen. Zij weten ook veel over medicatie.