Lijkt je baby op jouw/je partner toen jullie baby waren??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door heppiedepeppie, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Vorige week kreeg ik een foto van mijn s-moeder van mijn man als baby. Nu werd er al steeds gezegd dat Lucas zoveel op mijn man lijkt. Maar toen ik die foto zag vond ik het echt bizar hoeveel ze op elkaar lijken!

Foto 1 is Lucas, onze zoon
    Foto 2 is mijn man als baby

Bekijk bijlage 234586 Bekijk bijlage 234589

Hebben jullie ook zulke gelijkenissen??

2. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn jongste lijkt sprekend op mij. Wil niet zeggen dat de gelijkenis zo precies is als tussen jouw man en zoontje, maar toch overduidelijk aanwezig.
    Mijn oudste lijkt meer op mijn man.
    Alleen de kleuren komen niet overeen. Ik ben blond met blauwe ogen, mijn jongste rossig met bruine ogen.
    Mijn man is donker met bruine ogen en mijn oudste blond met blauwe ogen.

3. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    #3 allanieew, 1 apr 2012
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
    mijn zoontje leek als baby sprekend op mij nu lijkt hij steeds meer op mijn schoonvader :)
    hier het bewijs dat hij toch echt ooit op mij leek de ene foto uit de jaren 80 de ander uit 2011 :)

4. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Mijn zoontje is 2 druppels water zijn vader. Alleen heeft hij mijn haarkleur.
    Viel me pas op toen mijn bomma de babyfoto van mijn vriend in handen kreeg en vroeg: is dit alex? Waarop ik is beter ging kijken :) kheb alex ernaast gehouden en dan zagen we dat alleen zijn haar anders is.

5. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Wow, wat een vergelijkenissen!!

Mijn dochter lijkt totaaaaal niet op mij toen ik baby was, ook niet op mijn vriend, maar wel heel erg op haar oudste halfzus!! :D

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Onze dochter leek sprekend op mijn man toen ze er net was, maar nu gaat ze steeds meer op mij lijken. Volgens onze omgeving is het een mooie mix, zij vinden dat erg grappig om te zien.

Mijn vriendin vertelde dat de meeste baby's in het begin op hun vader lijken om zo de band tussen vader en kind te creëren/versterken.

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    wauw dat is ook een mooie foto!! Echt sprekend idd!

Leuk om te lezen dat er meer kindjes zijn die zo ontzettend op papa of mama lijken als baby! ben ook erg benieuwd of mijn zoontje nog uiterlijke trekjes van mij krijgt! Misschien lijkt ie uiterlijk wel op mijn man en innerlijk op mij! (zou niet zo erg zijn mijn man was als kind en puber een enorme driftkikker en ik was juist heel rustig)

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier was de eerste gedachte die ik had toen ik haar voor het eerst zag: zo, die lijkt op mijn vader! Nou lijk ik weer heel veel op mijn vader, dus al met al lijkt ze veel op mij... en nu nog hoor!
    Velen zeggen dat ze een echte 'mini-me' is...hihi vind het wel leuk natuurlijk...

BTW mijn oom heeft een computerprogramma die gelijkenissen zoekt tussen willekeurige foto's die op je computer staan en hij pikte zo een foto van mij van vroeger en die van mijn dochter eruit!!

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Mijn dochter lijkt heel erg op haar vader..

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Linkse foto's ben ik en rechtse foto's mijn dochter:)

Deel Deze Pagina