Haren knippen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sijke, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Bedankt voor de reacties, leuk al die foto's! Ik slaap er nog een nachtje over.

2. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    maar hoe krijgen jullie dat voor elkaar?

mijn manneke zat vorige week bij de kapper en werd helemaal hysterisch. met overal happen en flassen haar, GEEN geizcht! ik wil ook graag alles kaalscheren maar zou niet weten of het gaat lukken. vast niet alleen sowieso (mn man zit in het buitenland).

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Toevallig, dit topic...ik heb net vandaag z'n matje eraf geknipt!
    Hij heeft bovenop leuk haar...achterop een kale plek en dan daaronder een matje van 2cm! Haha...geen gezicht meer...

Dus manlief had hem op de arm en toen een 1,5cm korter gemaakt...staat veel mooier zo...

Heb me rotgelachen om die foto's...wat een mooie haardossen en wat een verschil! Echt lief!

Tip: bewaar het eerste haarlokje van je kind! Die van mij zit al in zijn baby's 1e jaar-boek!

Liefs

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een paar maanden geleden al het e.e.a. bij geknipt. Er hingen grote plukken boven zijn oren.
    Nu heeft hij een New Kids kapsel. Bovenop staat het overeind ( waar ik een hanenkam van maak ) en onder een matje.
    Dus aankomende week naar de kapper.

5. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi loesie, ja, klinkt precies zoals het hier eruit ziet, en ook een beetje dezelfde richting qua leeftijd zie ik. We gaan ook maar eens aan het knippen vandaag.
    Ja, dat is een goed idee, een lokje voor in het album.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sijke, haha...dan weet ik precies hoe het er bij je zoontje uit ziet!
    Eerst staat het wel schattig he, maar ik begon me er ook steeds meer aan te ergeren!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij willen binnenkort...
    De kleine meid heeft een matje :p

8. Sijke

Sijke Bekend lid

Hallo, dit was vanochtend...

9. Sijke

Sijke Bekend lid

en nog een..

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij knippen zelf weleens een pluk af als ie erg lang wordt of raar valt. Nou hebben wij het grote geluk dat Irems haar krult, dus het valt niet op als we scheef knippen ;)

11. Sijke

Sijke Bekend lid

en dit is eraf, van het matje zeg maar, ik ga misschien toch ook nog bovenop nog knippen, weer een nachtje slapen, hihi, ik heb er toch een beetje moeite mee, vooral van tevoren, van die plukken die er nu af zijn heb ik totaal geen spijt.

Deel Deze Pagina