Haren ontkleuren ,kleuren en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nimisis, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ik zou het ook niet doen, al zal het waarschijnlijk geen kwaad kunnen. Ik geloof er ook in dat zo min mogelijk schadelijke stoffen het beste is maar ik draaf dan misschien ook wat ver door door alleen nog maar weleda producten te gebruiken. Na de zwangerschap en borstvoeding ga ik in ieder geval als eerste naar de kapper!!!

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik was donker en wou met alle geweld blind eerst vorige week blonde plukjes en daarna ontkleuren en twee x geblondeerd en daarna nog x Blond en tint donkerder zoveel gekleurd. Ivm
    Hormonen kan anders uitpakken. En van donker naar blond wil
    Gewoon echt niet in 1 x en was ook oranje vandaar zoveel
    Gekleurd want ga echt niet zo rondlopen met mislukte blond maar lan wel dus

3. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    De gyn zei in de tijd (18j geleden) na mijn zus ,je haren niet kleuren tijdens je zwangerschap.nu ik heb de zelfde gyn dus ik vermoed dat ik zelfde reactie zal krijgen .

4. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Ook van de ontkleuring heb ik geen last raakt mijn huid niet en reuk het zelf niet is goed in gepakt.maar de kleuring erna brand mijn huid en heb ik de volgende dag veel roos,dus mijn huid reageer er wel op.ik gebruik dan speciaal shampoo van bij de apotheker na twee maal wassen ben ik ervan af .maar dit doet me denken om het zo maar te laten ... Danku iedereen voor jullie tijd te steken in mijn vraag.

Deel Deze Pagina