Haren op je armen scheren

Discussie in 'De lounge' gestart door Eldoli, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Scheren jullie de haren op je armen?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Scheren doe ik niet, epileren wel. Gewoon met zo'n epileerapparaat, is echt Max 10 min werk en blijft ongeveer 2 weken weg

2. Koon

Koon Niet meer actief

In de zomer scheer ik het. Komt bij mij echt niet dikker terug en de stoppels vallen niet op.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb me echt nog nooit geergerd aan iemand met (onder)armhaar, ook niet als het donker is. Ikzelf heb een heel lichtblond donsje op mijn onderarmen, dus ik let er misschien ook minder op ofzo. Maar ik scheer alles, behalve mn onderarmen :)

4. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Epileren doe ik heel soms. Het blijft dan ook lekker lang weg.
    Maar moet zeggen dat ik het de laatste tijd niet meer doe.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Doe het af en toe en komen echt niet harder terug hoor

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb ook vrij veel haar op mijn armen, maar als ik zie hoe dat met je beenhaar gaat, ga ik het dus echt niet scheren. Geen zin in stoppels op m'n armen....

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik epileer het....

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik scheer het gewoon, komt bij mij niet anders terug.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb het wel geschoren toen ik op school zat. Nu al jaaaren niet meer en het is nooit erger geworden dan voordat ik begon met mijn armen scheren hoor.

10. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik ben begonnen met ontharingscreme na een tijdje ben ik overgegaan met zoon epileer ding erover. Ik vind harige armen ook echt niet mooi bij een vrouw

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Blijkbaar kom ik echt uit een ei, maar armen scheren???
    Ik heb er echt serieus nog nooit van gehoord *shock* :$
    Hier ook best wel wat dunne haartjes op mijn onderarmen, maar weet niet beter dan dat dat normaal is?
    Moet eerlijk bekennen dat ik ook nooit naar andersmans armen kijk om te zien of die geschoren zijn, dus misschien gebeurt het wel vaker dan ik denk, maar in mijn omgeving ken ik (volgens mij) niemand die dat doet...

Maar goed, ot, ik zou het niet scheren, kies dan voor harsen of epileren...

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik doe het wel, en geen enkel probleem met dikker, stugger of harder terugkomen, en ook geen stoppels of zo. Het zijn gewoon zachte haartjes (die ik heel lelijk vind, en daarom weghaal), die niet heel snel terug groeien. Niet te vergelijken met benen of oksels. Doe het misschien 1 keer in de 2 weken en dat is ruim voldoende.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kunt de haren op mijn armen amper zien dus nee.

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb alleen blonde haartjes op mijn armen die je eigenlijk niet ziet.
    En dat terwijl ik zwart haar op mijn kop heb..
    Ik zal wel geluk hebben dan.

15. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Ik heb heel veel haar op mijn armen maar ga dat echt niet scheren, lijkt me niet fijn stoppels op je armen!
    Oksels, benen, k*t.. dat vind ik eerlijk gezegd al een opgave om altijd netjes bij te houden..

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het is een fabel dat haar van kleur verandert als je scheert. Scheren gebeurd van buitenaf, kleur en dikte word bepaald van binnenuit. Het is wel zo dat de haren op de arm daar al jaren zitten en dus verkleurd zijn door zon e.d. Een haar groeit trouwens in een punt, bij de wortel is hij het dikst en bovenin dun. Je scheert de dunne kop eraf, en het dikke groeit terug. Ook dat word na verloop van tijd wel dunner.

Als antwoord op je vraag, ja ik scheer ze. Even snel met de krabber erover onder de douche en het is zo gepiept:) wel grappig, ongeveer een jaar terug vroeg ik hier hetzelfde haha.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb nee gestemd want ik scheer niet, maar ik haal ze weg met hars strips.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Blonderen heb ik ook een tijd gedaan maar ik vind het relatief duur. Als je scheren te heftig vind is dat ook een optie.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee heb blond haar en niet zo heel veel. Zou het zwart zijn en echt veel zou ik laserbehandelingen overwegen maar sowieso niet scheren.

20. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb op mijn benen veel zwart haar, dat scheer ik. Gelukkig op mijn armen een paar blonde haartjes. Daar stoor ik mij gelukkig niet aan, dus ik scheer zelf niet. Ik zou het zelf ook niet durven als ik jou was.

Deel Deze Pagina