Nee, natuurlijk niet. Nu kun je het haar op mijn armen ook haast niet zien door de kleur. Lijkt mij er onnatuurlijk uit zien in ieder geval. Net zoals vrouwen zonder wenkbrauwen...
Nee begin ik niet aan. Ik ben druk zat met m'n benen, oksels en bikinilijn. Gelukkige heb ik heel weinig haar op m'n armen en ook nog eens heel licht dus ik vind het niet nodig.
deed het nooit.. maar sinds kort wel... lekker zacht en zoveel werk is het niet.. groeit niet harder of wat dan ook
Ik heb hetzelfde probleem. Zoals Imensa zegt, het groeit niet harder of donkerder. Ik ben een echte voorstander.
En inderdaad lekker zacht. Ziet er niet onnatuurlijk uit. Ik ben vrij bleek, en heb donker haar. Ziet er gewoon minder mooi uit, vind ik. Hele harige armen vind ik er écht niet uit zien.
Doe het al jaren. Soms ook weken niet (winter). Ze zijn echt niet dikker/donker geworden. Ik vind het mooi verzorgd staan
De meningen verschillen, merk ik. Ik denk dat ik het gewoon eens ga proberen. Heb dus wel blond haar, maar ook vrij lang. Dat stoort mij. Vooral als er af en toe zo´n weerbarstige haar rechtop gaat staan (van ong. 1,5 cm lang).
Ik scheer het ook. Maar als ze terugkomen totaal geen dikke pik zwarte haren hoor. Ben blij met mijn kale kinderarmpies
ik heb me nog nooit ergens geschoren, trek alleen een lange haar weg vaan mijn kin, die komt steeds weer terug......
Ik scheer mijn armen al ruim 10 jaar, heb van nature dikke lange zwarte haren, zoals een man. Harsen kan mijn huid niet tegen en voor bleken zijn er het nog teveel. Ik houd het gewoon bij, is geen probleem hoor.