haren op je buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    :confused: dat zou ik maar niet doen...

Ik heb ze ook hoor, donkere haartjes, ze staan zo gezellig bij al mijn striemen!

2. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik heb het ook, gelukkig zijn het heel bescheiden lichtblonde donshaartjes die amper zichtbaar zijn. M'n hoofdhaar is een ander verhaal: dat is me toch een dichte onhandelbare haardos geworden! Maar je verliest dat extra haar snel genoeg, na de zwangerschap:

http://www.gezondiza.nl/%7B2d98667c-301 ... 2e8aea0%7D

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hahaha wel grappig he, iedereen denkt dat ze de enige is. nu blijkt dat bijna iedereen het heeft.
    Ik scheerde voorheen de haartjes onder mijn bikinilijn wel weg. maar inderdaad de boel is nu uitgerekt daar waardoor ze hoger zitten.

Ik ben donkerharig dus mijn haartjes zijn wel degelijk donker, niet stug maar wel heeeeeel duidelijk zichtbaar.
    ik heb er van de week een paar met de pincet uitgetrokken en daar zitten nu kleine rode vlekjes. dus ik denk dat ik ze maar wat probeer te bleken met citroensap ofzo. en ik zie ze straks toch niet meer hopenlijk want dan is mijn buik te dik.

thn x meiden voor jullie antwoord

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jep hier ook aanwezig...En ben ook donkerharig.
    Heb trouwens het idee dat alle beharing sneller groeit nu...

Ik heb ze weggehaald met een epileerapparaat. Met de pincet kreeg ik ook rode vlekjes, maar met epileerapparaat niet.
    Scheren zou ik nooit doen. Dan wordt het nog veel erger!

Laten staan is voor mij ook geen optie. Ik vind het echt super lelijk en zou me zelfs voor de vk gaan schamen als het erger zou worden...Weg met die hap...

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Grappig ik was me net aan het aankleden en ineens zie ik ook wat blonde haartjes op mijn buik zitten...ik dacht jeetje wat is dit nou weer? Had ik dat eerder ook al...ja ik keek niet zo vaak naar mijn buik voorheen...hahahaha
    Maar nu lees ik dus hier dat het normaal is..gelukkig zijn ze blond en niet zwart of zo...is het bij iedereen blond?
    Groetjes mowtom

Deel Deze Pagina