Wat is nou de tip voor het verwijderen van haren vd hond op zwarte kleding? Zo plakroller werkt ook niet altijd lekker.
Een zwarte hond nemen? Zelf merk ik dat de ene plakroller een stuk beter werkt dan de andere. Momenteel eentje van de primark en dat gaat goed met zowel honden als kattenharen. Verder gebruik ik ook wel eens de waterblazer.
Zo een rubberen schoonmaakhandschoen vochtig maken. Veeg je zo alle haren weg. Werkt hier goed als we visite met een hond hebben gehad en er zitten haren op de bank.
Ene zwarte broek is de andere niet. Ik heb er eentje die je zo schoon hebt, de ander trekt t zowat aan lijkt wel terwijl t gewoon katoen is en ook niet statisch. Uit ellende die broek maar in de kledingcontainer gedaan, allicht dat iemand zonder rode katten er veel gelukkiger mee is.
Volgens mij heeft het soms ook te maken met hoe statisch je zelf bent. Mijn A heeft heel snel last van elektrische tikken en vroeger als ze op de trampoline sprong stond haar haar kaarsrecht omhoog Vreemd genoeg blijven de witte haartjes ook veel sneller op haar kleding plakken... Hier trouwens geen hond, maar een rood/witte kat.
Wij hebben 2 katten en ik heb altijd kleefrollwrs van de ikea in huis. Die gebruik ik ook voor de bank enzo. Ideaal. Kleeft prima
Ik heb een tijdje geleden rollers bij de Wibra gehaald. Werken ook goed. De gele schoonmaak handschoen die @GossipGirlxoxo noemt werkt iig op de bank idd goed. Ook gewoon droog. Op kleding nog nooit geprobeerd. Ik heb dus als ik zwarte kleding heb gewassen dat daar altijd van die kleine haartjes/pluisjes op zitten na het wassen. Iemand een idee hoe je dat voorkomt?
Ik koop zo min mogelijk zwarte kleding. (Wat wel jammer is, want ik houd van zwarte kleding. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik zelf een soort kat ben met de hoeveelheid haren die er aan blijft hangen...)
Ik heb zo'n Fur Daddy als van de reclame, maar dan nep/merkloos. Staat op dat het niet voor kleding geschikt is, maar daar gebruik ik hem ook voor. En voor de bank en andere plekjes met stoffen ondergrond waar de katten graag liggen.
Ja de roller van de ikea. Ik heb ook weleens ergens anders gekocht maar die werken toch minder op de 1 of andere manier.