Hallo allemaal Ik was even benieuwd hoe jullie het inbakeren afbouwen en hoe jullie dit ervaren? Ik ben overdag maar gewoon gestopt met inbakeren en doe dit alleen nog overdag. Hoe gaat dit bij jullie? Lieve groetjes
Bij z en j Cold Turkey gestopt zowel overdag als 's nachts. Bij z geen centje pijn, j slaapt nog steeds slecht..
Gewoon gestopt en dan wel een dikke slaapzak aan gedaan, zodat de armpjes wat zwaarder zijn door de mouwen. Ging hier snel goed!
Wij deden eerst 1 armpje los, toen dat goed ging (dag of 3) 2 armpjes los. Stond ook zo in het instructieboekje dus niet veel bij nagedacht.
Even een update. We hebben m nu ook snachts in de slaapzak. Hij wurmt zich er toch steeds uit. En hij vind zijn duim heel interessant dus dat is weer een 'gelukje'. Dat is wat makkelijker dan steeds een speen in doen
Wij zijn op Puckababy overgestapt en dan een armpje eruit eerst en daarna beide. Dochter slaapt nogsteeds in slaapzakjes en vind het fijn.
Misschien nog wel even leuk om te vertellen, we zijn kort na mijn laatste berichtje gestopt met bakeren. Het was een drama wat twee of drie weken heeft geduurd en t is klaar. Hij slaapt nu gelukkig in een slaapzakje en ik zie dat ie nog veel met z'n armen schokt maar daar slaapt ie gelukkig doorheen.