Afbouwen inbakeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Revi, 17 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revi

Revi Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik was even benieuwd hoe jullie het inbakeren afbouwen en hoe jullie dit ervaren?

Ik ben overdag maar gewoon gestopt met inbakeren en doe dit alleen nog overdag. Hoe gaat dit bij jullie?

Lieve groetjes

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Bij z en j Cold Turkey gestopt zowel overdag als 's nachts. Bij z geen centje pijn, j slaapt nog steeds slecht..:rolleyes:

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Gewoon gestopt en dan wel een dikke slaapzak aan gedaan, zodat de armpjes wat zwaarder zijn door de mouwen. Ging hier snel goed!

4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Wij deden eerst 1 armpje los, toen dat goed ging (dag of 3) 2 armpjes los. Stond ook zo in het instructieboekje dus niet veel bij nagedacht.

5. Revi

Revi Niet meer actief

Even een update. We hebben m nu ook snachts in de slaapzak. Hij wurmt zich er toch steeds uit. En hij vind zijn duim heel interessant dus dat is weer een 'gelukje'. Dat is wat makkelijker dan steeds een speen in doen :cool:

Lies1611 vindt dit leuk.
  6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wij zijn op Puckababy overgestapt en dan een armpje eruit eerst en daarna beide. Dochter slaapt nogsteeds in slaapzakjes en vind het fijn.

7. Revi

Revi Niet meer actief

Misschien nog wel even leuk om te vertellen, we zijn kort na mijn laatste berichtje gestopt met bakeren. Het was een drama wat twee of drie weken heeft geduurd en t is klaar. Hij slaapt nu gelukkig in een slaapzakje en ik zie dat ie nog veel met z'n armen schokt maar daar slaapt ie gelukkig doorheen.

Fennec en Lies1611 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina