Kletsen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happynienja, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb m'n mannetje te vroeg in bed gelegd denk ik want hij ligt alleen maar te kletsen.
    Wat zouden jullie doen?
    Laten kletsen en wachten of hij toch gaat slapen?
    Of eruit halen en nog even spelen?

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik laat onze meid altijd kletsen tot ze slaapt, of dat ze niet meer wil en begint te jammeren/huilen.
    Meestal is dit het geval als ze rond 16.00 moe begint te worden. Ik weet dat ze dan niet gaat slapen (heeeel soms wel), maar dan komt ze zelf even tot rust in haar eigen bed, en om 17.00 meld ze zich weer door te jammeren dat ze weer naar beneden wil.

Ik ben ook van mening dat het goed voor je kindje is, helemaal alleen laten in bed en hun eigen gang laten gaan. Hier is dat dus s'middags en s'morgens als ze wakker wordt dan kletst ze ook een uur lang (kan ik rustig wakker worden :D)

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik laat hem meestal ook kletsen tot hij het niet meer leuk vind maar gister lag hij ook ruim een uur te kletsen tot hij eruit wilde.
    Vind het op een geven moment sneu worden..

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja als je echt denkt dat hij eigenlijk nog niet echt moe was toen je hem in bed legde zou ik hem er nog even uit halen.

Maar eigenlijk zou ik hem gewoon laten liggen (slaap je niet dan rust je toch ;)) gezien hij gewoon rustig lekker aan het kletsen is ;)!

Wanneer het kletsen en tevreden zijn over gaat in jou roepen of niet meer lekker kletsen dan zou ik hem er wel meteen uithalen ;)!

5. adi

adi Niet meer actief

Hier gaan ze soms op ontdekkingstocht in bed als ze niet moe zijn. Dan vind ik ze op hun buik achterstevoren in bed of hebben ze het lakentje helemaal onder het matras uitgetrokken en zitten ze daarmee te spelen.
    Zolang die tevreden is zou ik hem laten liggen. Even een rustmoment is goed voor een kindje. Als ie niet meer tevreden is hoor je het vanzelf wel.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik laat hem ook rustig liggen als hij pret heeft.. Ik merk aan hem dat als hij overdag niet wil slapen, maar toch even op bed ligt een uurtje, hij toch een stuk vrolijker is.. dan ligt hij te brabbelen en te gillen in bed.. als hij begint te jammeren haal ik hem weer uit..
    ;s avonds gebeurd dit ook een enkele keer.. max. 19.00 uur gaat hij naar bed, langer houd hij niet vol, maar hij 'praat' gerust nog een kwartiertje en dan valt hij in slaap..

7. Alita

Alita Niet meer actief

lekker laten kletsen vinden ze ook soms fijn om gewoon even lekker in bed te liggen!!

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb hem nog even laten kletsen maar werd al snel jammeren, heb hem er nog even uit gehad en een broodje gegeven en net weer opnieuw erin gelegd.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja als ze niet meer willen houdt het op he!!

Ben benieuwd of hij nu gaat slapen dan...

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    k laat mijn zoon lekker kletsen. maar soms is hij ook druk druk aan het kletsen en ondertussen ligt hij lekker in de poepie. haha niel gaan huieln he gewoon lekker doorkletsenl.

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hij is heerlijk gaan slapen, heeft toch nog drie uur geslapen.
    Ik denk dat ik hem morgen wat langer op hou want het gebeurt nu wel vaker,hij kan kennelijk wat langer op blijven.
    Wat word m'n ventje toch groot.

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd hier heb ik dat ook, het veranderd he!!!!

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Fijn dat ie na nog heel even uit bed geweest te zijn toch lekker is gaan slapen. Denk idd dat het best eens zou kunnen dat hij er behoefte aan heeft om wat later naar bed te gaan smiddags ;), das toch altijd maar weer uitproberen.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    lekker laten kletsen. Dochter houd hier regelmatig vergaderingen en toespraken met en voor de beren in bed!

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ier nog zo eentje die altijd wel een half uurtje of langer zn verhaal moet doen bij zijn beertje. ik laat em lekker kletsen kort daarna is het ineens stil. als hij echt niet wilt slapen begint hij te jammeren/huilen en dan haal ik em er wel even uit.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

lekker laten kletsen. Emma kletste eerder eigenlijk niet, maar de laatste dagen dus wel s avonds als ik haar op bed leg. Dan valt ze later vanzelf in slaap. Is misschien wel de boel een beetje verwerken voor ze (net als dromen).

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook 1 die uren kan kletsen in bed, ik laat haar lekker liggen.
    soms hoor je haar om 9 uur nog gieren en doen, ik vind het heerlijk om daar naar te luisteren, laatts was het ineens papaaaaaaaaaaa papapapapapapapa papa hhi heerlijk (ze zegt nog steeds geen mama)

of je hoort ineens poesjjjjjjjjjjjj of visje visje echt geweldig

18. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn mannetje ligt ook vaak te kletsen in bed. Ik ga na een kwartiertje even kijken.
    Soms heeft hij gepoept en valt hij in slaap nadat ik hem verschoont heb.
    Of hij valt toch in slaap nadat ik hem nog een keer ondergestopt heb.
    En het gebeurt steeds vaker dat hij toch weer gaat zitten en kletsen tegen zijn knuffels. Zolang hij tevreden aan het kletsen is. Laat ik hem in bed, want dan rust hij toch wel uit. Zodra hij het echt zat is in bed haal ik hem eruit.

19. Alita

Alita Niet meer actief

Hier zingt ze "Neeeewwww Yoorrk" van alicia keys dat liedje.....zzzooooooo schattig!!!
    Of "baby baby baby oohhh" hahahaha, nu dus ook!!

20. adi

adi Niet meer actief

wat schattig zeg :)

Hebben jullie ook dat als de kleine 's ochtends wakker wordt en dan gaan kletsen in bed, je ineens nieuwe 'woordjes'-geluiden hoort?

Deel Deze Pagina