Pfff af en toe wordt ik echt gek van mezelf. Mijn zoontje heeft altijd een pyjamaatje aan in bed. Nu heb ik dan een lakentje en een dekentje. Maar die trapt hij altijd weg, dus hij ligt altijd bloot. Nu heb ik hem maar even een slaapzak aangedaan. Nou staat zijn kachel wel aan in zijn kamer. Wij hebben termostaatverwarming dus ik draai hem hier in de woonkamer savonds op 19.5 graden. Dan kan het in de tussentijd hier afkoelen voordat hij weer aanslaat. Maar als ik sochtends zijn kamertje binnenkom is het daar 22 graden en dat vind ik toch wel iets te warm. Wat zal ik nou doen. Gewoon kachel uit. Dikke slaapzak en klaar, offfff????? pffffff Als ik hem uit doe dan zal het daar sochtends zo'n 14 graden zijn.
Hier heeft mijn dochter een pyjama, slaapzak en dekentje over en het is op haar kamer zo'n 12 tot 14 graden 's ochtends. Verwarming aan vind ik niet fijn op een slaapkamer.
Ik eigenlijk ook niet. Dan gaan we het toch maar doen denk ik. Dus zijn pyjama aan dan een dikke slaapzak en slapen maar. Deken kan ik wel over hem heen leggen maar dat is binnen no time weer van hem af.
uiteindelijk...uiteindelijk..hahaha ze is nu dik 20 maanden blijft ze redelijk onder haar dekens liggen
Ik zou hem dan idd een lekkere pyama aandoen en een warme slaapzak. Hier is het nu ook s nachts zo'n 12 graden, dat wordt dus nog kouder en dan rits ik de mouwen aan de slaapzak. Maar goed, ik heb ook geen trappelaar. Er zijn ook fleece pyamatjes, bij de hema met leuk auto motiefje. Die dingen zijn echt mega warm, misschien een tip voor je??? Verwarming in de slaapkamer zou ik nooit doen.
mijn zoontje is bijna 22 maand, op zijn kamertje is het snachts en sochtends 16 graden, de verwarming gaat niet aan op zijn kamer, hij slaapt in een romper lange mouw,pyjamebroek en slaapzak lange mouw,
Ben ik dan toch zo'n meut dat ik denk dat hij het anders koud heeft. hihihihihi. Het komt alleen maar omdat hij de dekens van zich afgooit. En als ik dan naar mezelf kijk lig ik echt de hele nacht onder de dekens omdat ik het anders stervens koud heb. Maar ieder persoon is natuurlijk anders. hahaha. Vannacht maar eens proberen zonder verwarming en dan ben ik benieuwd wat de temp morgenochtend in zijn kamertje is...
ooh zoonlief ligt trouwens ook onder een dekbed... ( de helft van een 4seizoenen dekbed) maar 9 van de 10 keer wurmt hij zich daar onder uit,