Sack 'n seat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sunshine88, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

We gaan binnenkort op vakantie en wil niet sjouwen met zo'n kinderstoel.
    Toevallig zag ik de sack 'n seat verschijnen op een website en ik vroeg me of er iemand ervaring heeft met deze sack 'n seat.

2. Loesie86

Loesie86 Lid

25 mrt 2012
    14
    0
    0
    Hallo!

Wij hebben ook een Sack 'n seat. Het is een behoorlijk handig ding, vooral voor op vakantie. Het past niet op elke stoel, maar meestal op de eenvoudige stoelen wel.
    Onze dochter kon wel al helemaal zelfstandig zitten toen we de Sack 'n seat gebruikten.

3. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is 13 maanden als we op vakantie gaan.

Ik vraag me wel af of ze dan van de stoel kunnen vallen want t lijkt me niet echt stevig of wel?

4. Loesie86

Loesie86 Lid

25 mrt 2012
    14
    0
    0
    Ze kunnen er niet uitvallen hoor. Maar je moet er natuurlijk wel altijd bij blijven.
    ik zal eens zoeken of ik een foto heb van ons meisje in dat ding. Dan zie je dat ze toch behoorlijk stevig zitten.

5. Loesie86

Loesie86 Lid

25 mrt 2012
    14
    0
    0
    eline sack n seat.jpg

sack n seat.jpg

Als je goed kijkt zie je dat de gespjes helemaal onder de armpjes zitten.
    Dit is alweer een jaar geleden, kwam weer een grote glimlach op mijn gezicht bij het bekijken van de foto's. :D

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Voor Mara heb ik de Minichair van Mini Monkey gekocht voor de vakantie. Pas één keer even getest, maar het bevalt goed. En hij past op iedere stoel. Je kan hem ook in een kinderstoel gebruiken waar geen tuigje in zit.

7. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook goeie ervaringen met de sack 'n seat: hij zit hier standaard in de luiertas, zodat we altijd een stoel bij ons hebben indien nodig. Werkt op veel, maar niet alle stoelen. Hij zit er veilig in hoor. Wij zijn er erg happy mee, en krijgen vaak vragen bij 'foodcourts' (wonen in Canada) waar we hem vandaan hebben.

8. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah leuk hoor die foto's.
    Ja ik ga m toch maar halen het lijkt me wel zo makkelijk want hij kan gwn in de luiertas zo heb je m altijd bij de hand.

9. Nycci

Nycci Lid

2 mrt 2008
    8
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb 'm aangeschafte toen mijn oudste 10 maanden was voor een vakantie naar Griekenland. Ideaal ding. Hij past op veel stoelen en na de vakantie hing het standaard aan de verzorgingstas. We hebben altijd veel vragen van andere ouders gehad, over waar die te koop was omdat het zo handig eruit zag.

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wij hadden hem ook mee op vak. maar nooit gebruikt omdat er overal wel een kinderstoel was.
    Maar ze zijn idd stevig en compact om mee te nemen.

11. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m besteld dames, bedankt dat jullie je ervaringen met mij wilden delen :D

Deel Deze Pagina