Haren trekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jo79, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    24.880
    3.691
    113
    Mijn dochtertje is een echte wiebelkont, er beweegt altijd wel iets aan haar, al is het een teentje. Alleen als ze bijv. op schoot zit met de fles of ik haar kinderstoel met haar bekertje, dan gaat vaak spontaan een handje naar haar hoofd, begint ze in haar haartjes te draaien en soms grijpt ze haar haren vast en trekt er heel hard aan. Een enkele keer trekt ze er echt een hele pluk uit :confused: . Tot nu toe negeer ik het maar, want ik heb het idee als ik nee zeg, dat het juist nog interessanter voor haar wordt. Maar zijn er meer kindjes die dit doen of gedaan hebben en ging het vanzelf weer over? Ze heeft al niet zo'n dikke bos en straks blijft er maar weinig van over.
    In haar bedje doet ze het trouwens niet, dan heeft ze haar duimpje in haar mond en met haar andere handje aait ze over haar buikje tot ze in slaap valt.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    24.880
    3.691
    113
    Niemand een harentrekkertje?

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.616
    5.891
    113
    Jawel, hier! :D.. dat is voor mama dan een teken dat ze moe begint te worden. Ze trekt er niet zo heel hard aan maar ik zie dat ze het echt fijn vindt. Denk dat het vanzelf wel overgaat.

Groetjes Jessy

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    ja hier ook.. noah trekt aan zn haar en krast met nageltjes over zn gezicht.. soms denk ik weleens dat er niks van m overblijft.. maar ik denk maar dat het vanzelf overgaat.. probeer zn nagels kort te houden en zn haar ... tja we zien wel haaha.

5. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Boaz trekt niet aan zijn eigen haren (zou ook een beetje moeilijk zijn met dat dunne haar), maar graag aan die van zijn zus.
    Hele bossen haalt hij eruit als je niet oplet.
    Daarna verbaasd kijken over het luchtalarm dat geproduceert wordt door zijn zus. Om daarna te gaan lachen.
    Actie beloond dus..... :)

Ik kan me niet voorstellen dat hij het blijft doen.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    hier ook een harentrekker, ook aait hij steeds over zijn achterhoofd. wat het is weet ik niet..

7. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier eentje die de haren van mama fantastisch vindt! Begrijp steeds beter waarom verse moeders vaak een kort kapsel hebben....

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier ook een harentrekker! En hij trekt ook aan de haren van mama..
    Soms krabt hij tegelijkertijd met t haren trekken...
    Ik haal dan altijd zijn handje weg, maar die zit er na 2 sec toch weer.. Maar goed, heb ook geen zin in een opengekrabte hoofdhuidje..

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Off topic:

Wat ontzettend schattig!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    24.880
    3.691
    113
    Ja, ik smelt ook altijd als ik haar zo zie liggen!

Deel Deze Pagina