Haren uit de wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi.
    De gene met een hond of kat weten wat ik bedoel.
    Je was hun kleedje, en na de draai zit die hele rubbere rand van je wasmachine vol met haren.

Hoe krijgen jullie die er ( goed ) uit?

2. ik zuig eerst met de stofzuiger zoveel mogelijk haren weg van het kleedje voordat ik het in de wasmachine doe, ik heb er dan geen last van.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Inderdaad, eerst het kleedje stofzuigen. Blijven er minder haren achter.
    De haren die dan alsnog achter blijven, haal ik gewoon met een natte doek weg. Ik wurm die natte doek dan tussen de rubberen rand van de trommel en veeg het weg.

Succes!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik was de kleedjes van de dieren in een grote waszak, die ik alleen daar voor gebruik. Scheelt een hoop haar. Daarna laat ik de wasmachine deur een paar uurtjes open staan en veeg de overgebleven haren zo uit de trommel.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik klop het kleedje altijd goed uit voor ik hem in de machine doe,maar zelfs dan blijft er nog een berg haar achter, en vind toch dat er nog erg veel haar achterblijft, ook als je met een vochtige doek door die rand heen gaat.

Zal altijd wel een probleem blijven denk, vind zo'n waszak trouwens wel een goed idee.

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik pluk eruit wat ik zie en voor de rest maak ik me er niet druk om.De haren die nog op mijn was terecht komen die gaan er in de droger wel af! (heb 4 honden en 3 katten dus haar genoeg hier, zou niet meer zonder drogen willen!)
    bar

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Gebruik ook een waszak :)

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hiero 6 katten en 2 honden :confused:
    Ik laat de waschine altijd nog een rondje spoelen voor ik er weer iets anders in doe. En meestal doe ik er daarna een witte was in, die dan in de droger lekker helemaal haarvrij wordt.
    Wat moest ik zonder droger?

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik gebruik altijd een babydoekje en die haal ik door de rubberen rand, geen haartje blijft zitten ( ik kan er niet tegen :S haha!)

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik laat de wasmachine daarna altijd even een keertje leeg lopen. Gewoon op een kort programma.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier ook meestal de wasmachine een keertje leeg draaien..
    maar vaak wel een vol heet programma.. ;)

12. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Hier ook zo. Gewoon nog een keer leeg na laten spoelen. Dan zijn ze
    weer weg.
    Werkt prima voor honden en paardenhaar, vanaf volgend weekend weet ik ook of het voor kattenhaar werkt hihi. 8)

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik was de spullen van de kat niet...er gaan altijd oude kleren ofzo in en die gooi ik dan na een week ofzo weg..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat ook voornamelijk om de kleden van de hond,maar af en toe heeft 1 van de katten zo'n rare bui dat ze bij je komen liggen, en natuurlijk net als je een trui aan hebt waar al die haren in blijven hangen.

Deel Deze Pagina