Ik heb DE uitvinding gevonden! Een EMMER!! Ik lach me kapot, want Noa vindt het ook 3x niks om haren te wassen. Ze gilde, raakte in paniek en huilde enorm. Een bakje met water hielp niet, zelf sproeien hielp niet, ik was de wanhoop nabij....hahaha! Maar toen zag ik de emmer staan....ik dacht he! laat ik dat eens proberen. Want als het nog te koud is voor een badje, vul ik wel eens een emmer met water waar ze dan mee speelt. Dit was bekend, dus dat zou wel lukken. Noa mocht de emmer vullen en ik vertelde haar dat ze even moccht spetteren en dat ik dan haar haren zou wassen. Nou dat ging voorbeeldig! pfff....... Zo gezegd, zo gedaan, ik ging haar haren wassen. Ik zei haar dat ze met haar buikje naar de muur moest gaan staan, zich vast moest houden en haar hoofdje omhoog moest doen. Toen kreeg ze de "waterval" over haar hoofd! Lol dat ze had! Bij de oren deed ik het ook met de emmer, maar dan schermde ik het af met de hand. Dat ging prima. Nooit meer problemen gehad. Stom he! Soms ligt de oplossing binnen handbereik. Een emmer......
hier ook alleen het uitspoelen een probleem. met een bekertje en dan doe ik eerst stiekem de achterkanten en zijkanten dat het meeste weg is en dan hoeft er eigenlijk maar 1 beker over het hoofd die geef ik aan, mama gaat zo haartjes uitspoelen he, ga je dan niet huilen, dan ben je mama's grote meid etc en als ze niet huilt dan natuurlijk ook weer heel erg prijzen. dan werkt hier wel goed
ik ging dan dansen onder de douche en het liedje het regent het regent je haartjes worden nat het regent het regent youame is kletsnat en dan ging ik rondjes dansen zodat we omste beurten onder de douche straal kwamen of ik hield haar op me arm en lekker gek doen
Ik lees mee hier ook een drama. Hij gaat over de badreling hangen zo slim is hij wel. Hij denkt dan kan ze het niet uitspoelen, want dan wordt de vloer nat haha. Wel slim op zich van hem. Ik lees mee dames.
oh wat herkenbaar allemaal, wat is dat toch met die kids, haren wassen is echt zo'n drama bij Alyssa, gillen, krijsen..wij hebben een bad en die vul ik tot dat ze er in kan liggen en alleen haar haartjes van achter nat zijn en dan insoppen en afspoelen met een bekertje, dit werkt bij haar dus het beste, ze vind dat sop en dat water in haar gezichtje gewoon 10x niks.. en zo komt er niks in haar gezichtje..