Ik maak me best wel zorgen.. Heb de baby gister overdag amper gevoeld.kreeg wel een hele lichte reactie als ik aan m'n buik zat. Vannacht ook niks gevoeld, terwijl de baby dan meestal druk is. Zou ik nu aan de bel moeten trekken of ff kijken hoe het overdag gaat?
Gewoon bellen en vertellen wat je voelt en dat je ongerust bent. Zij kunnen je geruststellen en evt even extra controles/onderzoek doen. Doen hoor, hier zijn ze juist voor.
Bellen! Nog een dag wachten is te lang hoor! En vanavond wil je dan ook niet meer bellen omdat je dan t spoednummer moet bellen... Gewoon bellen liever 1x teveel dan te weinig
Ik heb niet meer gebeld. Heb de baby al wel een paar keer gevoeld. Het is wel lichter als gewoonlijk. Maar ik voel haar wel. Ben ook in slaap gevallen, was al zo vroeg op
Ik zou wel bellen! Anders eet je even iets zoets, ga even liggen en voel hem dan Maar bellen zou toch beste zijn hoor
Ik had ook nog even gebeld... just to be sure zeg maar... Ik vond het niks als ik de kleine een dag amper tot niet gevoeld had mijn verloskundige zei altijd gewoon bellen liever tien keer teveel dan 1x te weinig....
Mijn baby heeft ook wel eens een rustiger dagje ertussen zitten, maar als je zelf denkt dat er iets niet goed zit moet je zeker niet schroomen om te bellen..succes!
Echt bellen meis!! Het kan zo zijn dat je ukje rustiger is omdat ze bijvoorbeeld gedraaid is en je haar minder voelt. MAAR het kan ook zijn dat bijvoorbeeld je vruchtwater bijna op is of iets anders waardoor je kindje het niet meer fijn heeft in je buik. Als je hier een dag mee wacht kan het echt gevaarlijk zijn voor je kindje, GEEN risico's nemen!! Waarschijnlijk maken ze een echo en een CTG, als alles goed is kan je gewoon weer naar huis maar weet je wel zeker dat er niks aan de hand is. Anders zijn ze op tijd om in te grijpen. BELLEN!!!!
Ik ben ook niet zo'n beller. Maar ik heb toch bij de zwangerschap van mijn dochter op het einde 2 x gebeld omdat ze gewoon ook niet bewoog of heel weinig.e uiteindelijk niets aan de hand. Maar later toen ik bevallen was dmv van inleiding bij 41w bleek wel de placenta bijna op te zijn zeg maar dus misschien toch ook een reden geweest dat ze de laatste paar weken watrustiger is geweest. Dat ze weinig energie had ofzo. Want de gyn zei na de bevalling het is maar goed dat we vandaag hebben ingeleid en niet een dag later. Dus me andere woorden als je een twijfelgevoel hebt, meteen bellen. Xxx joyce
Nou ik heb toch maar even gebeld! Heb idd een Ctg en een echo Laten maken en alles was goed gelukkig. Ze zeiden ook dat ik te lang had gewacht met bellen. Dus mocht het op een keer gebeuren zal ik wel eerder bellen. Wee nu alleen niet wat de reden is dat ik haar minder voel.. Ze ligt nog hetzelfde. Maar ja.
Dat kun je vaakook niet zeggen waardoor dat komt maar ik ben blij da alles goed is en gebeurt het nog eens gewoon weer bellen. Weet je wat het is hoe groter ze worden hoe minder ruimte ze hebben, misschien is ze wel flink gegroeid en moe ze weer even de weg vinden. Maaar iig fijn dat alles goed is. Xxx joyce