afgelopen zaterdag blonde plukken in mijn haar laten maken volgens mijn vk én volgens de kapper kon het gewoon...
Hier wordt ook regelmatig de uitgroei bijgewerkt De kleur is idd ietsje anders uitgepakt dan normaal.. normaal is het gelijk helemaal blond nu een iets warmer zeg maar... Maar dat vind ik beter dan me uitgroei.. Het kleurt vanzelf snel mee door de zon en een paar x wassen.
Mijn moeder is kapster en zegt dat het geen kwaad kan voor de baby Het enige wat wel kan is dat je kleur anders uitpakt door de hormonen!
Ik laat het ook om de paar weken bijkleuren, en ook hier geen problemen hoor... Bij mij pakt de verf nog altijd even goed, en ook de kleur is hetzelfde als altijd.
hallo dames , ik ben zelf kapster en zwanger , ik kleur mijn haar wel en ik kleur mijn klanten natuurlijk ook , maar ik probeer voor mijn eigen haar wel een spoeling te pakken... en blonderen ( echt blonderen he ? met poeder waterstof en dat produkt op de hoofdhuid zou ik ff uitstellen zelf klanten blonderen doe ik ook niet meer sinds de zwangerschap , maar ik sta het natuurlijk de gehele dag in te ademen . dus af en toe kleuren geen probleem maar probeer wel de meest vriendelijke produkten te pakken maar volgens mij kan het niet heel veel kwaad maar we zijn och zuinig op ons kindjes he ? grtz edith
mijn kapster was met haar hoogzwangere buik ook gewoon nog aan het verven, dus die stoffen zijn niet schadelijk. Ook niet als je het in je haar verft, zei ze. Ik heb afgelopen vrijdag ook mijn haar laten verven!!
Mijn zusje is kapster en zegt ook dat het geen kwaaf kan, maar inderdaad wat heel veel meiden al zeggen, de kleur eventueel anders kan uitpakken door de hormonen. Ze heeft mijn haar 2 keer moeten verven voordat het pakte!
Heb vrijdag mijn haar (uitgroei) geverfd en het zit zoals altijd! Volgens mij is het alleen schadelijk als je echt blondeerverf gebruikt.