Hallo meiden, Gezien ik erg jong grijs wordt en donker bruin haar heb; valt het erg op dat ik grijs wordt. Normaal gesproken verf ik regelmatig mijn haren. Nu lees ik op internet heel verschillende dingen over haren verven tijdens de zwangerschap en kom ook veel tegen over make-up. Hoe denken jullie hier over? Zijn er meiden die ervaring hebben met het gebruik van zoveel mogelijk biologische cosmetica en verf? Hoop op wat bruikbare tips!
Ik word gelukkig nog niet grijs , maar verf gewoon mijn haren Ben nu 32 weken zwanger en beep heeft nergens last van hoor
Ik verf ook gewoon maar er zijn er genoeg die t niet doen. Niet de eerste 12 weken of zelfs heel de zwangerschap niet, Tis maar net wat je eigen gevoel zegt.
Ik heb het vandaag weer laten verven, volgens mijn verloskundige mag dat gewoon. Blonderen wordt afgeraden.
Hier ook gewoon blijven verven. als het echt niet goed zou zijn zou het meerendeel zwangere vrouwen er niet zo srralend bij lopen eerder met uitgroei tot op de schouders en makeup loos haha! Gelukkig niet dus.
Ik heb de hele zwangerschap mijn haren gewoon geverfd. Wel navraag gedaan, maar kon geen kwaad. De kapster vertelde wel dat onder invloed van de hormonen de verf iets anders uit kan pakken of eerder eruit zou kunnen zijn. Dit was bij mij niet het geval. 3 weken geleden dus gewoon nog even lekker wezen verven bij de kapper, zodat het er een beetje schappelijk uitziet, wanneer ik in het kraambed lig
Ik laat gewoon nog mijn haren verven. Vk zei inderdaad dat het geen kwaad kon. Makeup gebruik ik trouwens ook gewoon, niet biologisch overigens.
Ik laat ook nog steeds mn haar verven. Moet ook wel want ik wordt ook al grijs... Merk wel dat ik sneller uitgroei heb en grijzer wordt gedurende de zwangerschap...
Ben zelf kapster en ik kleur mijn haar gewoon ook bleken. Altijd ook bij klanten gedaan. Er zijn er idd wat die het niet doen maar eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom. Haar is dood materiaal en het trekt niet je wortels in ofzo. Daarbij hebben wij in onze salon ook ammonia vrije kleuringen dus voor diegene die niet goed durven kun je altijd nog daarvoor gaan