Haren verven en van kleur veranderen vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Vandaag heb ik mijn haar geverfd in 1 tint lichter dan de vorige kleur (vorige was kleurhoogte 5, deze 6). Door de highlights die ik had gezet, heeft dat best goed uitgepakt eigenlijk. Ik heb eerst de uitgroei geverfd en de laatste 10 minuten pas de (al gekleurde) lengtes, je ziet de highlights nog een beetje doordat de kleur net iets lichter is, wat een natuurlijk effect geeft. Dus door highlights tussendoor te zetten, kun je wel langzaam lichter. Ik heb nog een paar pakjes van de drogist liggen en ook een tube verf gekocht bij de kappersbenodigdheden winkel (en nog enorm veel blondeerpoeder, dat hoef ik nooit meer te kopen, haha), dus ik kan nu even vooruit. Wilde gewoon even een update plaatsen voor anderen die het ook zelf willen doen.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    En zekerheidshalve met je ontkleuringsmiddel gelijk een pakje asblond in huis halen voor een evt. vervelende kleur die je door ontkleuren KAN krijgen.

Mijn eigen natuurlijke kleur was bijna platina blond, ik ging met hulp van de kapper direct over naar gitzwart met een roodglans en rode punten vlammend ingezet. Dat rood was overigens al snel gewoon bruin geworden.

Mja gitzwart en spierblonde uitgroei...dat lijkt net of je kaal wordt. Dus toen via serie bruin/rood tinten weer langzaam teruggekomen. Overstap weer terug naar blond via ontkleuring maar daar had ik die asblond wel bij nodig anders was t een groene waas bende.

Sindsdien ook niet meer gekleurd, nu ook geen enkele ambitie toe, mij teveel werk.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Ik zou bij Kapperskorting.nl bestellen
    Daar geven ze ook advies en heb je echte kappers verf

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ondanks dat het permante kleur is, loopt het vaak wel iets terug. Dan kun je wel 1 tint lichter gaan. En anders moet je eerst ontkleuren en dan opnieuw verven.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik gebruik salontopper.nl. En voor aparte kleuren attitudeholland.nl (ik heb paars met roze haar :) )

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dank je, ik had nu besteld bij kapperskorting.com, dat was ook prima. Salontopper was ik inderdaad ook tegengekomen.

Ik ben wel benieuwd naar je haar, heb je misschien een foto? Ik weet zelf niet of ik dat zou aandurven, ik vind mezelf te oud denk ik voor zulke gewaagde kleuren, en dan heb ik het gevoel dat ik ook make up erbij moet en dat gebruik ik niet. Maar ik kan het bij anderen altijd wel heel leuk vinden. :)

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zal morgen even kijken voor een foto :)
    Ik heb ook bijna nooit makeup op hoor. En ik ben 44 haha. Ik ben begonnen met een plus roze in donkerbruin en dit jaar heb ik het geblondeerd en het roze gemaakt. 2 weken geleden heb ik het bij de kapper laten doen. Dat is toch wel een verschil met zelf doen :)

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb je een dm gestuurd.

Deel Deze Pagina