Helaas heb ik al sinds een week enorme last van mijn heup/rug... ik voel een gigantische steek door mijn rug/heup schieten, naar mijn been... kan soms niet eens meer overeind komen in bed of "uberhaubt bewegen... na een tijdje wachten gaat het dan weer... ook lopen doet soms gewoon enorm zeer. hangt vanaf... soms gaat t, en soms BAM, dan lijkt het net een messteek... wie herkent dit? en wat kan ik ertegen doen. ik probeer al zo min mogelijk te belasten. gewoon mijn dagelijkse dingen doen, maar alles voorzichtig. Helaas is dat nog steeds geen garantie...
hoihoiii, Ik heb dit ook..bij mij is het bekkeninstabiliteit en ischias. Loop hiervoor bij de fysio Weet natuurlijk niet of jij dit hebt maar mijn klachten klinken zoals jij ze beschrijft. Als het aanhoud zou ik de bekkenfysio even bellen die weten precies wat het is. Succes
Heb je niet iets verdraaid waardoor er een wervel niet helemaal goed zit? Soms kan dat al door een kleine beweging. Misschien de fysio bellen, hier kun je tegenwoordig ook zonder verwijskaart terecht. Wel altijd even vermelden dat je zwanger bent, een manuele therapeut zal dan bijvoorbeeld niet manipuleren.
Ik lees mee! Heb precies dezelfde pijn en kan echt niet normaal ffunctioneren. Ben hiervoor naar de huisarts geweest en volgens hem zijn het mijn bekken... Zelf lees ik ook veel over Ischias... Dinsdag naar de Cesar therapie dus dan hoor ik hopelijk meer. Ik wist ook niet dat dit al zo vroeg in de zwangerschap kon hoor! Balen he! Hopelijk verbetert het snel en kunnen we van een pijnloze zwangerschap genieten!