Oh DDara ik begrijp je wel hoor. Ik kijk ook uit net Deo. Heb heerlijke uitgroei. Ga niet bij rokers in de buurt staan. Etc. Daarentegen eet ik dan wel zacht gekookte eieren omdat het zachte eigeel erg gezond is voor de kleine en het risico dat het ei geïnfecteerd is nihil is. Verven doe ik dus niet en als je je haar toch wilt verven zou ik bv met folie werken zoals sommige mensen al voorgesteld hebben. En echt voorkomen dat het op je huid komt.
Oh nou ben ik helemaal in de stress.. Heb gisteren high lights bij mezelf in gezet, met een borsteltje. Ik had geen handschoenen aan gedaan omdat het altijd redelijk netjes gaat, maar nu heb ik in al mijn enthousiasme de plukken nagestreken met mn vingers.... zodat het er goed in verdeeld werd. Heel dom.. Maar dacht ach spoel het er direct weer af. Gatsie...
Kwam dit tegen: Wel of niet je haar bleken tijdens de zwangerschap ? | Brabbels Dan hoop ik maar dat alles goed gaat. Goh wat dom weer van mezelf.
Zou me niet zo druk maken. Ik heb met 10 weken mijn uitgroei (blond) gedaan en highlights....kapsalon waar ik jaren kom verft ook andere zwangere dames. Ik heb het mijn vk gevraagd en ze zei dat het wel kon....en overal op internet staat dat er geen enkele situatie is die bewijst dat verven schadelijk is. Zelfs in het foldertje bij de huisarts