Ik heb het toevallig ook gisteren nog geverfd. Kleuring zonder ammoniak. Zwart blijft gelukkig altijd wel zwart.
Gewoon verven. Hier verf ik mijn haren ook gewoon om de 5 à 6 weken..zo iedere zwangerschap tot nu toe gedaan. Geen enkel probleem.
Hey meid! Je haar verven kan tijdens de zwangerschap. Ik kies er zelf niet voor, ivm de chemicaliën die er in zitten. Deze zijn veilig verklaard maar ik kan nog wel even wachten. Als je het echt wilt, zou ik naar een professionele kapper gaan die vaker zwangere vrouwen hebben geverfd. Ten eerste omdat zij dan geen ammoniak gebruiken, of andere chemicaliën. Ten tweede omdat door je hormoonhuishouding de kleur anders kan uitpakken. Professionele kappers weten hiermee om te gaan. Geniet van je zwangerschap!
Ik ben zelf kapster, heb vaak deze vraag gehad maar t kan echt geen kwaad! De verf trekt niet in je huid ofzo. Het enige wat kan gebeuren is dat de kleur wat anders uitvalt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik verf het zelf ook gewoon zonder problemen. En als je last hebt van de geur, even t raam open zetten bijvoorbeeld of loop even naar buiten. Dus gewoon lekker je uitgroei verven hoor meid