Haren verven tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rodayna, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Ik kan me nog een fabeltje herinneren van vroeger dat het slecht is om je haren te verven tijdens zwangerschap.

Weet iemand of het anno 2010 nog altijd kwaad kan? gebruik een haarkleuring zonder ammoniak dus om de geur hoef ik het niet te laten

2. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik heb het destijds aan mijn verloskundige gevraagd en die zei dat ik het gewoon kon doen. Ten eerste zijn de verfjes inderdaad niet meer zo agressief en schadelijk als vroeger en is er bovendien nooit aangetoond dat er iets van schadelijke stoffen bij je baby kan komen.

Enige is dat de kleur onder invloed van je zwangerschap wel anders uit kan pakken.

Zelf ben ik trouwens bij mijn eerste kindje ook gewoon door blijven kleuren, maar ik heb geen verschil gemerkt.

3. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Nou ik ga me haren laten verven morgen.van blond naar bruin.
    bij me eerste ook gedaan hoor gewoon verven uitgroei enzo.
    niks aan de hand.
    ze zeggen dat je kleur verschil krijgt ofzo door hormonen.merk er niks van....8)

4. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb gewoon een kleurshampoo gebruikt, zonder ammoniak. Ik wilde m'n kleurtje toch wat bijwerken en daarvan was ik zeker dat het geen kwaad kon.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Het kan wel alleen de kleur kan anders uitpakken.

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Verven kan geen kwaad in je zwangerschap, mijn moeder is kapster :)
    Het kan idd dat door hormonen de kleur iets anders kan uitpakken maar niet dat je groen gaat uitslaan hoor :p

Ik ga van de week ook mijn haar weer bijkleuren, is hard nodig :D

7. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Zolang er geen amoniak in zit kan het geen kwaad.

x

8. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Ik kleur hier ook gewoon mijn uitgroei door. Volgens de kapper kon het geen kwaad. Gelukkig maar want met donkere uitgroei bij blond zie ik er bijzonder fraai uit :p

9. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik verf ook gewoon mn haar ! Heb in mn blonde haren ook een donkere uitgroei dus ben blij dat het "mag"

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik was er ook benieuwd naar, dus had het even aan mijn verloskundige gevraagd, en die zei dat als er geen ammoniak in zit dat het dan geen kwaad zou kunnen. Dus heb nu verf in huis gehaald waar dat niet in zit..

11. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik heb nu ook al 2 keer mijn uitgroei bijgewerkt, ben ook blond dus een donkere uitgroei staat niet zo geweldig:p

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

ben zelf kapster en zelfs met ammoniak kan t geen kwad, komt neit in bleodbaan en dat zou wat als kapsters zijnde zwanger zijn(wat ik nu ben) zou ik niet mogen kleuren, geen probleem alleen idd zou je kleur anders uit kunnen pakken maar gebeurt zelden en permanenten is wat anders, daar kan je haar wel sneller op reageren succfes en verf ze

13. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Dank je wel allemaal.
    gelukkig was ik niet de enige die hier over twijfelde, vond mezelf al een rare vogel.
    Moet nu nog wel tijd nemen om te gaan verven

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Mijn VK zei dat het niet mocht als er waterstofperoxide inzit. Maar dat maakt je haar toch blonder? Ik neem aan dat dat er niet in zit als je je haar donkerbruin verft?

15. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb vandaag mijn uitgroei laten doen met blonde plukjes,volgens de kapster kon het geen kwaad.
    De kleur viel ook hetzelfde uit als voor de zwangerschap.
    Ik heb wel gewacht tot na het eerste trimester.

16. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    waterstofperioxide zit er altijd in bij kapper en volgens mijook droigst.l ook met donker verven heb je dat alleen lmet lichter vervenis t hoger en schadelijker maar vind raar dat vk dat zegt, maar idd de kapsters zeggen altijd ja maar kan anders uitpakken, ander shebben wij t gedaan haha maar is echt geen probleem en je hoofdhuid kan gevoeliger zijn dus gewoon voordat je gaat verven 2 dagen je haren niet wassen, dat helpt al beetje succes en alle meiden die bij ons werken en kindje hebben hebben gewoon altijd gekleurd, ziet er anders ook neit uit hha

17. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    Bij mij wer de kleur niet wat ik wilde... Dus ik wacht wel na de zwangerschap

Deel Deze Pagina