Haren verven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door NikkiF, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Donderdag ben ik 5 weken en 1 dag zwanger en dan komt de kapper en deze afspraak hebben we gemaakt toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Het is de bedoeling dat ze mijn haren ook verft. Maar je hoort er zo veel verschillende adviezen over dat ik heel erg twijfel of ik dat wel moet laten doen, vooral omdat ik net zwanger ben en het vruchtje dan toch heel kwetsbaar is. Wat is jullie advies ?

Ik heb nog een vraagje,
    Eerst had ik heel veel last van vlagen misselijkheid, nu minder. Is dat normaal ? Is dat een teken dat mijn lichaam aan de zwangerschapshormonen aan het wennen is ? Ik voel me verder erg zwanger (gevoelige borsten, vaak plassen, obstipatie, sneller moe, meer honger, soms dus misselijk ...) Ik hoop dat jullie hier ook een antwoord op weten ! We hebben de eerste echo pas met 9 weken en 2 dagen, zelf vind ik dat wel laat, bij ons zoontje hadden we dat al twee weken eerder, maar goed, krijgen we ook een mooi beeld (hoop ik) :D.

Alvast bedankt !

Groetjes,
    Nikki F

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Nikki,

Geen probleem je mag je haren gerust laten verven,zorg wel dat je goed ventileerd.
    Ja je lichaam gaat wennen aan de hormonen en daardoor kunnen symptomen veranderen.
    Een echo bij 9 weken is een mooi termijn dan kan je al armpjes en beentjes onderscheiden en ook bewegingen zien, best de moeite waard!

Imke

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Imke !

Bedankt voor je snelle antwoord ! Een hele geruststelling ! ;)

Ik kijk erg uit naar de echo, het is inderdaad mooi als je al wat meer kunt zien. We wachten rustig af, tot nu toe gaat gelukkig alles prima.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina