Hallo mag je nu wel of niet je haren verven gedurende de zwangerschap.. Iedereen zegt weer wat anders
normaal gezien wel, als je het zelf niet aandurft moet je het niet doen. Moet naar je eigen gevoel luisteren
Tja ...ze zeggen dat het geen kwaad kan.. de verf van tegenwoordig is niet meer hetzelfde als vroeger.. maar toch de 1e 12 weken zou ik het niet doen.. en daarna niet te vaak.. Ik moet het zelf nu ook weer verven..maar wacht echt zolang mogelijk.. en denk dat ik dan maar een spoeling neem...
het kan geen kwaad om je haren te verven hoor, er is alleen een kleine kans dat de kleur iets anders uitpakt dan normaal. Ik heb er geen last van gehad, maar het schijnt te kunnen.
ik verf ook altijd me haar maar heb het dit keer met een natuurlijk produkt geverft , kleur was wel wat donkerder uitgevallen.
Je kunt ook in plaats van je hele hoofd in een keer verven, met van die folies verven. Duurt wel heel lang voordat de kapper alle folies in je haar heeft, maar de kleur wordt heel mooi en de chemische verf komt niet op je hoofdhuid terecht. Heb je een super mooie haarkleur en een veiliger gevoel.
Ik ben kapster en JA ! Het mag gewoon De verf komt niet in aanraking met je kindje.. Anders zou ik mijn vak ook niet kunnen uitoefenen! -xxx-
ik ben ook kapster, en je mag gewoon je haren verfen hoor! qua hormoontjes kan de kleur anders uitpakken als normaal, maar heb het zelf nog niet meegemaakt! suc 6 liefs emmie
Je mag je haar verven met Henna of andere veilige producten. Je kunt hiervoor het beste met de kapper overleggen. Gebruik geen producten met waterstof peroxide dit vertelde mijn vk
Je mag idd. gewoon je haar kleuren. De spullen zijn niet meer zo agressief als vroeger. Alleen kan het wel zo zijn dat de kleur anders uitpakt.
ja idd dat klopt, en dat er waterstof peroxide inzit maakt niet uit hoor! t gaat echt alleen puur erom dat het anders kan uitpakken door je hormonen!
Geen dank ! Suc-6 Enne.. idd. waterstofperoxide mag ook gewoon...! En ik persoonlijk heb ook nooit mee gemaakt dat de kleur anders uitviel, alleen met permanenten! -XXX-
hoi meiden ik heb laast mijn haar ook geverft. als ik mijn haar doe heb ik nooi last van de juk, maar deze keer had ik daar zo last van, maar alleen met het uitspoelen van de verf. kan dat ook door de zwangerschap komen. groetjes honey