goedemorgen allemaal mijn vriend en ik willen graag een 2 kindje we vinden het ook wel eng want onze zoon is geboren met een neuroblastoom een zeldzame vorm van kinder kanker h zijn er meer vrouwen die ook een kindje met een neuroblastoom hebben wat gaf de doorslag om voor een 2 kindje tegaan
Geen ervaring mee. Maar ik snap wel helemaal dat jullie het eng vinden. Zou aan de ene kant denken: Dat tweede kindje kan wel gezond zijn..... Maar aan de andere kant: jullie eerste kindje maakt al veel mee, en jullie (als ouder zijnde) ook. Kunnen jullie er dan wel een tweede kindje bij hebben? Kunnen jullie dat emotioneel aan? Gaan de eventuele spanningen die komen op jullie relatie werken en hoe gaan jullie daar dan mee om? Jullie eerste kindje zal veel aandacht nodig hebben (bijv door ziekenhuis bezoeken/evt.. chemo), als hij/zij zich niet lekker voelt ben je daar veel meer mee bezig omdat er een kans is dat het echt ernstigs is. Maar misschien krijgen jullie later spijt als jullie er niet voor gekozen hebben voor het tweede kindje..... Echt een hele moeilijke/vervelende situatie waar jullie je in bevinden. Wil je in ieder geval veel sterkte toewensen.... En welke keuze jullie zullen maken... Het is altijd de goede keuze!
Hoi, dat is inderdaad spannend maar ik zou me niet bang maken voor herhaling of een andere ziekte. Zoals hierboven al staat, hoe ben je er zelf onder? Kun je je 2de genoeg aandacht geven en zou je het zelf aankunnen. Zo ja dan zou ik er zeker voor gaan.