Kleding inleveren voor korting

Discussie in 'De lounge' gestart door tatie, 27 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees op de site van bijvoorbeeld h & m dat zij dan korting geven op je volgende aankoop. Maar kom ik dan met twee vuilniszakken kleding in die winkel en wegen zij het? Gaat het per zak, of mag je maar zoveel per keer inleveren?

En wie weet zijn er ook andere winkels die dit bieden? Alle ervaring welkom; ik ben heel benieuwd :thumup:

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    tatie vindt dit leuk.
  3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    In de winkel hebben ze een soort vuilnisbak staan waar je de zakken in kunt doen. Je moet bij de kassa melden dat je er kleding in doet om de bonnen te krijgen. Mijn ervaring is dat ze heel wisselend zijn in of ze het willen zien, dus ik zou naar binnen lopen en er naar vragen. Het gaat per zak en je kunt dus beter 2 boodschappentassen vullen dan 1 grote vuilniszak bijvoorbeeld.
    Ik deed het vroeger vaker, maar daarna begonnen ze over membership of deden ze moeilijk over het inleveren en omdat ik niet meer zo vaak bij de h&m kom lever ik het nu gewoon in bij een kledingbak. Maar paar jaar geleden deed ik het regelmatig.

tatie vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Ik lees op de website van c&a dat je ba inleveren van een boodschappen ras met oude schoenen/ kleding 10% korting krijgt op je volgende besteding.

Maar lees ook dat ze zeggen dat mensen gemiddeld 7 keer hun kleding dragen.
    Dan zit ik ver van het gemiddelde. Draag het echt veel vaker

tatie vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

7x??? Hoe moet ik dat voor me zien, een rokje 7x voor je het weer wegdoet? Dat kan toch nooit:eek:

Knuffelmonster, NiekeKris en tatie vinden dit leuk.
  6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Nee, slechts zeven keer iets dragen geldt ook niet voor ons :roflmao:. Ik had alleen nu vier vuilniszakken staan vol spul dat best nog goed is, maar te klein of echt niet meer iemands stijl. Bijvoorbeeld jurken van oudste dochter, die jongste aan zou kunnen, maar ze weigert.

ik ga straks proberen wat zakken weg te brengen. Heb het overgedaan in plastic tassen. Ik laat wel even weten hoe het ging en wat het heeft opgeleverd :D

Zxcvb vindt dit leuk.
  7. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Oh ik ben benieuwd! Ik doe altijd alles in van die kledingbakken, want ik ken verder niemand meer die het kan gebruiken.

Jongste heeft veel kleding van een vriendin van onze oudste, zij hebben dezelfde stijl.
    Maar ik heb dus ook nog veel kleding van onze oudste die onze jongste niet aan wil. Ik bewaar altijd alleen de kleding dat nog heel netjes is, dus vind het wel jammer dat we er niemand in de omgeving blij mee kunnen maken.

tatie vindt dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Blijkbaaro_O
    Toch maar eens een poll maken hoe vaak je iets draagt:roflmao:

tuc vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Nou idioot vind ik het als dat echt waar is.
    Ik heb veeeel kleding maar draag alles ook vaak. Ik hou kleding jaren, zou heel raar zijn als ik dan iets maar 7x draag.

10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.384
    21.762
    113
    Ik vermoed dat het na 7x dragen ergens achterin een kast belandt, soms misschien zelfs voor jaren, om vervolgens weg te doen bij een opruimbui.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Heb de tekst even gekopieerd:

Veel mensen dragen hun kledingstukken gemiddeld maar 7 keer. Des te meer reden om je de kleding die je niet meer draagt een tweede leven te geven

Zou het echt belachelijk vinden als het waar is.

spruitje80 en tuc vinden dit leuk.
  12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Daarvan heb ik geen idee, maar absoluut vaker dan 7x. Op ‘kerstkleding’ na misschien…

owly vindt dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    :eek:
    En ik vind een aankoop al een soort van mislukt als het maar 2 seizoenen mee ging.

owly, citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Echt bizar

owly vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Ook mij foute kersttrui gaat al een jaar of 4 mee. Die draag ik op foute kersttruiendag op het werk en de halve kerstvakantie. Dus die zit ook wel ruim over de 7 intussen. En ben m nog lang niet beu.

Zxcvb vindt dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.027
    14.683
    113
    Vrouw
    Nou wil ik hem zien ook:D

Lexie74 vindt dit leuk.
  17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Die heb ik dan weer niet. :D Maar wel twee of drie glittershirtjes en een nette broek met glitterstreep. Die laatste is overigens wel al een jaar of 20 of 25 oud, en draag ik vrijwel iedere kerst wel een dag, dus heb ik vast ook vaker dan zeven keer gedragen. :roflmao:

spruitje80 vindt dit leuk.
  18. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Er was laatst een topic waarbij de vraag was hoeveel kleding je hebt. Waren toch een aantal met meer dan 50 jurkjes. Als je dan 1x per week een jurkje draagt ben je al bijna 7 jaar verder. Dan is het nog de vraag of je het nog leuk vindt/past etc. En dan wellicht uit de aanbieding nog iets van 5 euro, net te klein maar ik heb goede voornemens.

Kan me er zelf ook niks bij voorstellen hoor. Maar gok dat het dus ook te maken kan hebben met hoe veel je hebt. Als je heel veel hebt, zal je de stukken individueel minder dragen. Ik heb dus niet zo veel, koop graag mooie kwaliteit en dat gaat zeker een paar jaar mee. En omdat ik niet zo heel veel stukken heb, draag ik alles ook regelmatig (zelfs mijn trouwjurk, die was licht roze en bestond uit een gala overrok en een cocktail jurkje).

Saartje33 en owly vinden dit leuk.
  19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    fccf734ab7fb36d2574425fa6884dd551400797f.jpg
    Deze.
    Tekst is "ik wou dat het zomer was
    Winter is stom"

spruitje80 vindt dit leuk.
  20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.395
    30.706
    113
    Vrouw
    Dat topic viel ook mijn mond van open idd. Ik kan me er echt niks bij voorstellen 50 jurken te hebben.

Mijn trouwjurk is hier de enige uitzondering. Maar heb hem nog wel. En hij past ook nog steeds (of weer) :D

Oilell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina