Dames, Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik heb gave laarzen met tijgerprint gezien - tenminste, ik vind ze gaaf Mijn vraag is wat vinden jullie over het algemeen van laarzen met tijgerprint? Is dat ordinair, of is dat tegenwoordig hip en trendy? Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Mij zou het echt absoluut niet staan, maar dat komt ook omdat ik me er niet lekker in voel. Bij mijn buurvrouw zou het super gaaf zijn denk ik. Dus het ligt helemaal aan wat voor type je zelf bent
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto! Mijn eerste gedachte was: hmm, ordinair. Maar soms vind ik het wel leuk staan. Ligt er ook aan hoe de laars er verder uitziet.
Ik vind het niet ordinair, maar gewoon niet mooi haha. Maar als jij t wel mooi vind, dan zou ik ze gewoon kopen.
Ik vind ze hip en trendy in de meeste gevallen. Zag pas laatst iemand, hoog geblondeerd, kort haar, zwaar opgemaakt, sigaret in d'r mond en tijgerlaarzen aan, tja dat maakte het heel ordinair. Het ligt serieus aan de persoon die ze draagt en hoe ze worden gedragen. Sowieso zou je eigenlijk maling moeten hebben, aan wat een ander er van vind.
Tijger (dus strepen) vind ik wel cool, mits met de juiste outfit en leeftijd. (dus niet als deelnemer aan hotter than my daughter, als je me begrijpt). Panter/luipaard (dus met vlekken) vind ik eerder ordinair.
Vind t gewoon geen porem haha... Niet voor kinderen en zeker niet voor (jong)volwassene Moet wel eerlijk toegeven dat ik nu voor J ook soort laarsjes heb met n printje... Maar dan in roze...(in t echt zijn ze mooier.. Heb ze bij J niet tot boven dicht gestrikt, dus ze vallen losjes naar buiten aan de bovenkant waardoor het geheel minder stijf word) Maar dat is mijn mening.......
Tijgerprintje is wel heeeel erg in de mode nu! Als je gewoon helemaal in het zwart gaat, tijger laarzen en een tijger sjaaltje kan het prima! Bij ons hangt heel de stad er vol mee :>
Als het je staat en goed combineert vind ik het heel leuk,draag het zelf ook. Ben wel erg benieuwd naar de laarzen,foto?
Ik zie niks. Ik vind het voor mijn dochter wel leuk, op een kledingstuk ofzo. Staat lekker pittig. Ik heb zelf ook wel wat dingetjes met 'panter'. Zolang je het bij 1 kledingstuk houd per keer dan vind ik het erg leuk staan altijd. Sommige mensen gaan er tever mee die doen vest, schoenen, tas en alles tegelijk. Dan vind ik het niet mooi.
Ordinair in de meeste gevallen, echt en enkeling komt er mee weg, maar vind het zelf echt spuug lelijk
ben ook wel benieuwd , foto? vind het ook verschil maken hoe de laars eruit ziet een overknee met hoge hakken vind ik niet kunnen maar ik zie t nu veel en vind het erg leuk
Laarzen gaan me een beetje te ver, vind het dan al gauw ordi. Ik heb wel een sjaaltje in een panterprint en bijvoorbeeld de binnenkant van een zwarte blazer, dan vind ik het leuk. Probeer het wel altijd subtiel te doen en met laarzen gaat dan niet echt