Hoi Dames,Kunnen jullie mij jullie meningen geven over wat een goede/slechte en makkelijk te gebruiken antilek rietjesbeker is?Bedankt!
Ik gebruik zelf de rietjes bekers van Nuby. Deze hebben tot heden nog niet gelekt (wel heeft ze er 1 kapot laten vallen, maar keurig een nieuwe gekregen). Dan heb ik er nog 1 van difrax, en die lekt als een zeef. Zodra ze hem maar iets op de kop houd, lekt hij bij het rietjes. Daarnaast drinkt ze ook uit een gewoon rietje (wel met pakjeshouder, anders knijpt ze alles eruit) of gewone beker. Misschien heb je nog wat aan deze topics: * Rietjesbeker Tommee Tippee * Ervaring rietjesbeker antilek difrax * Hema rietsjebeker?
Ik heb ook die van Difrax en hoewel hij op zich goed bevalt, is ie idd zo lek als een mandje ja. Zelfs als ie gewoon op tafel staat, heb je naderhand standaard een kring . Ik heb ook de rietjesbekers van tupperware, die vind ik ook erg handig. Die gaan met een gewoon rietje en een stevige deksel. Als je het rietje eruit haalt, is ie echt lekvrij. Nadeel is wel dat je dreumes waarschijnlijk het in- en uithalen van het rietje heeeeul interessant vindt en daardoor er alleen maar mee gaat lopen 'klooien' . Hier dus een strenge regel: als je klaar bent met drinken, gaat de beker op de grote tafel
Hier difrax en nuby en bevallen op zich beide goed. Wel vind ik de nuby fijner voor onderweg, kan iets meer in en is handiger af te sluiten.
Daarom plak ik rietjes ook vast bij de pakjes. Mijn dochter trekt ze er ook continue uit, wil ze dan terug stoppen wat niet lukt, ik wil helpen, en dat mag ook niet resultaat: Driftbui en het pakje vliegt door de kamer. Nu het rietjes vastgeplakt zit, lukt het "voorlopig" niet meer.
domme vraag wellicht, maar plak je die gewoon vast met plakbend? En dat blijft zitten ondanks het vocht, zeg maar?
Domme vragen bestaan niet. Ja, plak ik gewoon vast met plakband. Tot nu toe *klop het meteen af* blijft het rietjes zitten, ook al word het plakband vochtig.
Hier lekte de difrax erg. Hebben nu Nuby en vind dat een erg fijne beker. Ze kan hem ook makkelijk zelf vasthouden. Als de Nuby beker lekt moet je even het antilek ventiel checken, ik had laatst dat het na het afwassen wat los zat en dan gaat hij wel lekken.
Mijn mening over die van tommee tippee is bijgesteld. Ben er heel blij mee! Ik deed gewoon iets niet goed
ik heb die van difrax, en vindt het echt een on-ding...lekt enorm! Mijn zus heeft die van de Hema, en die bevalt super
Mijn ervaring is dat geen enkele anti-lek rietjesbeker ook écht anti-lek is. Ik vind zelf de Nuby rietjesbeker het fijnst, deze lekt het minst.