vraagje. wat doe je als je op vakantie gaat in nl in bungalows. maar dekans bestaat dat die kleine waterpokken kan krijgen, vriendin van mij vroeg da want die gaat volgende week maar wil t zelf ook wel weten voor als wij gaan. hoe doen jullie dat zwemmen, mensen zullen je aan kijken en ander kinderen spelen' wat werkt t beste ervoor
Wat bij ons goed werkte was Kidsclin waterpokkenschuim. Hebben ze bij de Etos. Binnen een week was onze zoon eraf. Op de overige vragen geen antwoord
Zolang de blaasjes niet ingedroogd zijn is het besmettelijk. En volgens mij ook via zwemwater. Als de blaasjes droog zijn (dus je hebt van de "prachtige" korsten) dan mag je gewoon zwemmen. Maar waarom ga je er vanuit dat je waterpokken krijgt?
Ik volg je even niet helemaal de kans bestaat dat hij de waterpokken dan hebt? Iemand uit zijn directe omgeving nu de waterpokken? Warmte en water maakt de jeuk erger alleen daarom al zou ik niet gaan zwemmen als mijn zoon ze zou hebben ( nog niet gehad terwijl er al een paar x op het kdv een waterpokken ependimie heersde).
zou niet gaan zwemmen. Korsten vallen eraf en je hebt littekens. Zonde van dat mooie huidje van je kind. Ja andere ouders kijken en dat hadden wij ook met 25 graden in frankrijk. Maarja wat moet je dan? Binnen blijven? Het is gewoon balen als je kind dit krijgt en neem voldoende paracetamol mee voor de koorts als ze dat krijgen. Heb haar laten spelen in een playground toen t grootste gedeelte al dichte pokken waren. Geen zand!!!
bedankt en femkes t is niet voor mij maar wel handig om te weten en bedankt. ik geef t door en hou t zelf ook in gaten
en handige tips nou mijn zoontje ook op+ psz een epedimi maar nooit zelf dus ben wel beniewd. ja in haar omgeving was t dus vandaar