Harige knuffel in sabbelfase?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lichtroze, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochtertje heeft een leuke harige knuffel. Ze zit nu echter in de sabbelfase, alles wat ze vast heeft, verdwijnt in haar mond :D. Is zo'n harige knuffel dan wel veilig? Ben bang dat ze die haartjes in haar keel krijgt :)

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik zou haar dan een hydrofiele doek of washandje binnen bereik geven. Ik had toen ook alles wat eventueel los kon zitten of haren had, even weggelegd in de box. Just to be sure :)

3. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Ik had ook zoon leuke harige knuffel, vond ze geweldig maar toen ze begon te sabbelen heb ik hem omgeruild voor een andere. Als de speen er soms tegenaan lag zat hij vol met haartjes dus stel dat het idd in haar mond komt is niet prettig ;).

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb 3 katten en een baby met sabbel drang, hij ziet er soms uit alsof ie echt op een kat heeft zitten sabbelen :p Ik kan het helaas niet voorkomen, maar probeer indd wel z'n speeltjes zo veel mogelijk haar vrij te houden en ook harige knuffels alleen geven als ik zie wat ie ermee doet.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ons meisje heeft ook een wat harige knuffel (van Happy Horse geloof ik)

Ik had ook zoiets van.... hmm! Gevraagd in de winkel en zij gaven aan dat ze daar echt uitvoerig op getest zijn en ze aan allerlei eisen moeten voldoen!

En ze pakt precies een heel klein stukje waar die lange haartjes niet zitten ;)

Deel Deze Pagina