Hallo, Mijn dochtertje heeft een leuke harige knuffel. Ze zit nu echter in de sabbelfase, alles wat ze vast heeft, verdwijnt in haar mond . Is zo'n harige knuffel dan wel veilig? Ben bang dat ze die haartjes in haar keel krijgt
Ik zou haar dan een hydrofiele doek of washandje binnen bereik geven. Ik had toen ook alles wat eventueel los kon zitten of haren had, even weggelegd in de box. Just to be sure
Ik had ook zoon leuke harige knuffel, vond ze geweldig maar toen ze begon te sabbelen heb ik hem omgeruild voor een andere. Als de speen er soms tegenaan lag zat hij vol met haartjes dus stel dat het idd in haar mond komt is niet prettig .
Ik heb 3 katten en een baby met sabbel drang, hij ziet er soms uit alsof ie echt op een kat heeft zitten sabbelen Ik kan het helaas niet voorkomen, maar probeer indd wel z'n speeltjes zo veel mogelijk haar vrij te houden en ook harige knuffels alleen geven als ik zie wat ie ermee doet.
Ons meisje heeft ook een wat harige knuffel (van Happy Horse geloof ik) Ik had ook zoiets van.... hmm! Gevraagd in de winkel en zij gaven aan dat ze daar echt uitvoerig op getest zijn en ze aan allerlei eisen moeten voldoen! En ze pakt precies een heel klein stukje waar die lange haartjes niet zitten