Hoi meiden, Alvast excuses voor het lange warrige verhaal, maar ik krijg het niet echt netjes/overzichtelijk Herkent iemand dit? Ik heb sinds 18-08 dat ik af en toe ineens flinke buikpijn heb. Eerst was het steeds rechts in m'n buik. Rechts van m'n navel en een stukje naar beneden. De vk schoof het op zenuwpijn, wat me opzich aannemelijk klonk. Ze adviseerde om te gaan liggen met paracetamol en een kruik, dan moest het met een uur over zijn. Dat was ook zo de eerste keer, netjes zo gedaan. De tweede keer geen paracetamol ingenomen wel een kruik, werkte ook. De derde keer had ik net een uurtje van te voren paracetamol ingenomen omdat ik knallende hoofdpijn had wat maar niet over leek te gaan, dus die paracetamol hielp in ieder geval niet voor die buikpijn. Afgelopen weekend duurde de pijn 3 uur lang met tussenpozen dat het wat minder erg was. Al voelt het niet als weeën, 't is echt een hele andere pijn meer stekend. Nu vandaag zit het ineens links! Duurde dit keer kort, zo'n 10-15 minuten en zakte daarna af.. Elke keer als ik na een tijdje weer iets ging doen, al was het enkel lopen, kwam de pijn weer terug. Moet dus eigenlijk volledig rust houden vanaf dat de pijn er is. (Nogal lastig met een 3 jarige om je heen ook) maar gelukkig wel lieve mensen om ons heen die kunnen bijspringen als het nodig is. Kan op zo'n moment van de pijn niet lopen, staan of zitten werkt ook beide niet, met liggen is het er nog steeds maar zakt het op den duur af. Zelfs praten is dan teveel inspanning en doet pijn.. Nu vraag ik me dus af, is dit normaal? Volgens de vk is het normaal zolang er geen andere klachten tegelijkertijd bij komen, maar wil toch eens kijken of er herkenning is vanuit deze hoek! En vooral wat er dan bij jullie gezegd werd wat de oorzaak zou zijn.. Liefs Zoesje