hoi dames ik heb vandaag nou al dagen zin in een broodje verse haring met uitjes en zuur bij de visboer. ik weet alleen niet of dat mag ik lees overal zoute haring maar wat is zoute haring? ik wil liever gewoon rauwe haring... mag dat Grtjes
hahah, hier ook! Maar eet vanavond al mosselen en gister ook al broodje tonijn op. Dus toch maar weer even wachten tot ik volgende week dinsdag weer langs Simonis ga hahah.
Gewoon doen! Wel erop letten dat het geen haring is die al is klaargemaakt, laat ze m speciaal voor je klaarmaken want je weet nooit hoelang hij al ligt!
oke dus ik hoef me geen zorgen te maken, ik zag giteren een man die zat bij de winkel zo een haring weg te werken wou t bijna van m afpakken en weg rennen hahahaha...
bij de visboer halen en dan is het geen probleem. Alleen geen voorverpakte vis halen. dus die in de winnkels laten liggen. Wanneer je een hoge bloeddruk hebt is teveel zout niet goed dus ook dan laten staan, nu nog lekker van genieten mmm.
doen je ook broodje voor mij meenemen.... je mag haring hebben zolang het goed vers is en niet uit de suppermarkt is mag je het hebben... zou zeggen geniet er van en eet lekker.... ik heb er ook al in me zwangerschap een stuk of 10 op
nou net twee broodjes haring weg gewerkt ze smaken zo lekker en maandag had ik ook een broodje op met ui en zuur. ik loop elkedag langs de vis boer en kan het niet laten.
lekker he yum...ik vraag dan extra uitjes en ze zijn zo heerlijk, het zijn nieuwe haringen. heb je trouwens je hele zwanferschap haring gegeten?
vanaf het begin van mn zwangerschap hbe ik het al gegeten. vroeger walgde ik ervan en toen ik zwanger raakte had ik er ineens trek in en nu lust ik ze en idd met extra veel uien hahaha..enige wat ik minder vind i als er veel van die graatjes inzitten, dan ben ik al snel uitgegeten8)