Haring

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik schrok al ik heb namelijk heel veel garnalen gegeten deze zwangerschap, ben namelijk een echt viswijffie ;)

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    oops, ik heb gister dus gerookte zalm gegeten :oops:
    dacht dat dat wel kon :(

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als het maar niet voorverpakt is. En anders maar niet meer doen!

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Zo, die 2 harinkjes gingen er echt wel ff iN. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, ZALIG!

5. Nog ff over die haring die door de pekel niet meer rauw is. Door te pekelen wordt de haring geconserveerd. Deze is dus niet gerookt, gekookt of gebakken en blijft dus daarom wel rauw.

6. Writer

Writer Niet meer actief

oh meiden ben nu ineens heel bang geworden :( heb vandaag hele pak gerookte zalm uit super markt gegeten :cry: :cry: en lees net dat het kwaad is :cry:

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik zou me er niet al te veel zorgen om maken als je een keer gerookte zalm hebt gegeten joh, kan gebeuren toch? Het is en blijft een superklein risico volgens mij, maar om elk risico uit te sluiten raden ze het af. Heb me laten vertellen dat gerookte zalm die niet vacuum verpakt is (van de visboer dus) wel mag trouwens.
    OH en haring! Ik ben er ook helemaal aan verslaafd!
    Eerlijk gezegd heb ik hem trouwens al een aantal keer bij de supermarkt gekocht. Zou dat echt kwaad kunnen?
    Je kunt je ook overal druk om maken he...

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mamasu: ik zou het vissie gewoon bij de visboer halen.

Die visboer van mij begint al te lachen als ik op donderdag vanuit mijn werk aan kom fietsen: heb je d'r weer. En toen ik vertelde, dat ik een haring bij hem had gekocht en deze na vijf uur (!) uit mijn tas haalde (glad vergeten), kon hij zijn lol op!

De Hollandse nieuwe is lekker vet, heerlijk. Ik kan zo om half 8 's ochtends een haring opeten - dat kan ik mijn hele leven al :)

Deel Deze Pagina