Hoi dames ik heb al een aantal weken trek in haring, maar ik weet dus niet of ik doe mag de een zegt van wel en de ander zegt van niet. kan iemand me helpen alvast bedankt veel liefs jessica
Hoi! Volgens mij mag je gewoon verse haring hebben hoor! Je kunt het voor de zekerheid nog even bij de vk navragen! Succes en eet smakelijk Liefs Chris
Volgens mij kan dat echt geen kwaad. heb het zelf ook gegeten terwijl ik voor m'n zwangerschap het echt niet luste. Vind het nu heerlijk
Hoi dames Haring is juist hartstikke goed voor de baby Wel verse halen bij de visboer en geen voorverpakte van de supermarkt. Eet smakelijk! groetjes Kirsten
ja haring mag. ik heb gelezen omdat haring zo vers is dat de bacteriën nog geen kans hebben gehad dus...lekker een broodje haring halen
Jahoor je mag gewoon haring eten! Het is juist heel goed om vis te eten tijdens de zwangerschap! Geniet er maar van ik ga er ook 1 tje van de week halen
ja Tycoon, nu snappen we wel dat ze lekker waren meid hahaha ik lust geen haring, maar wie weet heb ik snel hormoontjes die me van gedachten doen veranderen