Kijk eens hoe vitaal!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door neus, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Dit waren de verblijdende woorden van de verloskundige toen ze een echo maakte van ons 'kind'.
    Na een miskraam in februari zag ik zo tegen deze echo op. We zijn heel blij met deze zwangerschap, maar ik was zo bang om weer een niet-levend vruchtje te zien. Ik durfde ook eerst niet te kijken. Maar ze stelde me direct gerust en zij dat 'ie zo vitaal was, en dat het hartje goed klopte. Ik heb nog nooit zo'n mooi 'filmpje' gezien. :D
    Donderdag 5 juli mag ik voor de 2e echo. Wel was ik 4 dagen minder ver dan ik dacht. Maar na de volgende echo pas ik de banner eventueel wel aan.

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met zo'n mooi echo!

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    ik weet hoe bang je kan zijn en vol spanning bij je echo.ik lag ook helemaal te trillen totdat ik het hartje zag.
    geniet er nu lekker van!
    kom je nu ook naar de januari mama's?we zijn er wel met z'n velen...een echte babyboom en ook veel meiden die net als jou en mij een MK hebben gehad.
    liefs kristy

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Gefeliciteerd met de mooie echo.

Groetjes Lin

5. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Dank jullie voor het meeleven. IK ga zeker naar de januari mama's . Als ik vanavond thuis ben, ben ik weer online. Nu ben ik nog op school aan het werk. Groetjes

Deel Deze Pagina