Lieve dames, Iemand tips ik heb een zoontje die nu 17 maanden is wel 5 weken te vroeg geboren maar totaal niet aan hem te zien tis een stevig ventje.. Alleen heeft meneer echt heel heel weinig haar het krult ook nog eens een beetje en heeft licht bruin haar. We hebben het al 1 x geknipt in model. Lange tijd geleden in de hoop dat het sneller zou gaan groeien maar dat heeft geen effect gehad. We willen zo graag dat hij lang haar heeft maar zoals het er nu uitziet is het ook niet mooi. Wil het dus gaan knippen zodat er toch een model in zit. Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Wachten.... wachten.... en geduld hebben En soms nog meer wachten. Haar groeit vanzelf, daar kan je niets aan doen. Onze jongens hadden echt nog minimaal haar op hun eerste verjaardag. Bij de oudste is het pas rond zijn 3e verjaardag gaan groeien. Ik heb het af en toe geknipt voor het model.
Mijn zoontje van bijna 15 maanden heeft ook heel weinig haar, em ook ik zou graag meer haar zien.. maar idd wat hierboven al wordt geroepen.. wachten wachten wachten.. Ik ben zelf tot mn 2e nagenoeg kaal geweest.. had wat witblond pluis.. daarna kreeg ik een hoofd vol krullen! Mijn zoon heeft bruin haar.. en stiekem hoop ik ook op krullen😉
Mijn dochter (ook te vroeg geboren, 10 weken) was ook een biljartbal op die leeftijd. Maar het is vanzelf goed gekomen, ze is nu negen en heeft een dikke bos lang haar.
Mijn stiefdochter was al bijna drie toen haar haartjes eindelijk begonnen te groeien! Er voor was het echt heel kort en fijn. Nu is ze 5 en heeft ze mooi lang haar! Komt wel goed hoor!
Wij hebben er eigenlijk nooit een probleem van gemaakt (vooral gezien haar lastige eerste maanden). Komt vanzelf!
Hier net zo hoor..... Gewoon afwachten. Bij de oudste ging het ongeveer vanaf 18 maanden ineens hard. Nu drie jaar en een dikke bos haar. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben hoor, dat weinige haar. Hoort een beetje bij het baby-achtige. Kindjes kunnen soms al zo oud lijken als ze al zo vroeg een dikke boa haar hebben. Dat komt nog wel. Het gaat allemaal al zo snel.
Ik ben tot ruim 2,5 jaar zo goed als kaal geweest. Voordat ik naar school ging had ik een gigantische bos krullen! Mijn ouders hebben er niets aan gedaan, en ook bij mij kwam het vanzelf. Mijn zoontje (nu ruim 12 maanden) heeft ook weinig haar. Wij laten het voorlopig maar zoals het is. Knippen voor het model zou ik wel doen als het nodig is. Ik denk dat helemaal knippen alleen zin heeft als hij al een bos haar heeft. (de punten eraf zodat het verder kan groeien bedoel ik dan)