Vroeger wel, maar ik vind de vertaling vaak tenenkrommend. Nu hou ik het bij online fanfiction, veel meer variatie
Daar kan ik me soms ook echt aan irriteren! Bij sommige boeken heb ik er geen last van en bij andere erger ik me er het hele verhaal aan.
Ik lees dan geen harlequin (altijd wel gedaan) Maar ben momenteel verslaafd aan de vampieren romans van de Candlelight! Heerlijk leesvoer
ik lees ze ook. Met name als ik een "ik heb weinig zin om ergens ook maar over na te denken" bui heb. Meestal lees ik meer dingen met meer diepgang, maar zo af en toe vind ik het wel fijn weglezen. Ik haal ze ook hier bij de kringloop voor 10 cent per boekje. Als ik ze uit heb gelezen geef ik ze door aan een vriendin.
Ja, ik lees ze ook! Haha.. ook hier verklaren mensen me voor gek. Ben ook gek op chicklits. Na een drukke dag werken etc nestel ik me heerlijk op de bank met een pot thee en idd ook onder een dekentje en dan lekker lezen(of haken wat ben ik toch een oud wijf ) en niet nadenken. relaxxx...
Haha ik dus ook. Even verstand op nul haakwerk en zo een boekje erbij. Ik lees ook betere boeken zegmaar maar daar moet je wel voor in de stemming zijn.
Ja, ik ook, maar dat komt tegenwoordig bijna nooit meer voor. Die kleine draak van ons is overdag echt een handen binder. Zelfs op tv kijk ik alleen nog maar programma's waarbij ik niet hoef na te denken. Hoe kneuteriger hoe beter! Verschrikkelijk eigenlijk. haha..
haha, hier precies zo. Ik pas na schooltijd wel op vriendinnetjes en neefjes van onze dochter. en ben dan kapot. dan vind ik het echt heerlijk om onderuit op de bank te hangen met een 'simpel' boekje. Ben ook dol op chicklits. Terwijl ik 'normaal' echt de betere boeken lees. Maar daar moet je soms zo bij na denken.
schitterend inderdaad, viel ook echt in een zwart gat toen ik het laatste deel hiervan gelezen had....