harlequin - bouquet boeken, wie leest ze nog meer

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Vroeger wel, maar ik vind de vertaling vaak tenenkrommend. Nu hou ik het bij online fanfiction, veel meer variatie

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daar kan ik me soms ook echt aan irriteren! Bij sommige boeken heb ik er geen last van en bij andere erger ik me er het hele verhaal aan.

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik lees dan geen harlequin (altijd wel gedaan)

Maar ben momenteel verslaafd aan de vampieren romans van de Candlelight!

Heerlijk leesvoer :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik lees ze ook. Met name als ik een "ik heb weinig zin om ergens ook maar over na te denken" bui heb. Meestal lees ik meer dingen met meer diepgang, maar zo af en toe vind ik het wel fijn weglezen.

Ik haal ze ook hier bij de kringloop voor 10 cent per boekje. Als ik ze uit heb gelezen geef ik ze door aan een vriendin.

5. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ja, ik lees ze ook! Haha.. ook hier verklaren mensen me voor gek.
    Ben ook gek op chicklits. Na een drukke dag werken etc nestel ik me heerlijk op de bank met een pot thee en idd ook onder een dekentje en dan lekker lezen(of haken wat ben ik toch een oud wijf ;) ) en niet nadenken. relaxxx...

6. minon

minon Niet meer actief

Haha ik dus ook. Even verstand op nul haakwerk en zo een boekje erbij. Ik lees ook betere boeken zegmaar maar daar moet je wel voor in de stemming zijn.

7. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ja, ik ook, maar dat komt tegenwoordig bijna nooit meer voor. Die kleine draak van ons is overdag echt een handen binder. Zelfs op tv kijk ik alleen nog maar programma's waarbij ik niet hoef na te denken. Hoe kneuteriger hoe beter! Verschrikkelijk eigenlijk. haha..

8. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

haha, hier precies zo. Ik pas na schooltijd wel op vriendinnetjes en neefjes van onze dochter. en ben dan kapot. dan vind ik het echt heerlijk om onderuit op de bank te hangen met een 'simpel' boekje. Ben ook dol op chicklits:D. Terwijl ik 'normaal' echt de betere boeken lees. Maar daar moet je soms zo bij na denken.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    schitterend inderdaad, viel ook echt in een zwart gat toen ik het laatste deel hiervan gelezen had....

Deel Deze Pagina