Harmisol ervaringen werk het goed of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb voor mijn zoon een jas gekocht van de CoolCat, het is een zwarte jas 100% polyester.
    Ik heb gelezen dat ik hem in de wasmachine kan doen met de vloeibare variant van harmisol. Is hij daarna dan echt 100% waterafstotend? En is dit blijvend of verminderd het bij een volgende wasbeurt.
    De regen blijft nu ook al wel behoorlijk op de jas liggen.
    Maar in februari gaan we bijvoorbeeld naar Disneyland. Stel dat het regent, hij is 15 jaar hij gaat echt niet met een regenjas of poncho lopen:confused: stel je voor...dan loop je echt voor gek natuurlijk:rolleyes:

Werkt dit bijvoorbeeld ook bij een spijkerbroek? Op de fiets naar school, een regenbroek aan?!o_O
    Gaat natuurlijk echt niet gebeuren...
    Of draagt de stof dan niet fijn meer, is het nog wel ademend dan, aangezien je het wast zit het toch door de hele vezel van de stof heen. Ik weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen.

Als het echt fijn spul is, ga ik het ook bij m'n eigen winterjas doen. Ik blijf daar sowieso wel goed droog in, hij doorweekt niet, maar de buiten laag wordt wel nat, het lijkt me nog fijner als de druppels gewoon vd stof afrollen.

Dus ervaringen tips etc..ik hoor het graag!!:thumup:

Rooibosje vindt dit leuk.
  2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Niemand...:cry:

3. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Hoi
    Zal ik nog even reageren.
    Mijn ervaring met Harmisol is goed. Vooral bij jassen weet ik dat het goed werkt. De werk jassen van mijn man doe ik ermee.
    Regenbroek is al water afstotend.
    Maar met een spijkerbroek geen idee wat dat doet, denk dat het niet echt ademend zal blijven. Met een goedkope broek proberen.

Succes

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie, ik ga het eens proberen met de jas, ik ben heel benieuwd!!

Deel Deze Pagina