“De zon in Frankrijk smaakt altijd beter” Die slogan vergeet ik nooit meer. Was van een reclame vroeger (tenminste: volgens mij luidde hij zo). Want ik vind het echt. Mijn fruitschaal puilt hier ook weer uit met de zoetste (oranje!) meloenen, de sappigste perziken en mooie grote paarse pruimen. Jammer alleen dat (hier) het kersenseizoen alweer over is Daar mag je mij echt voor wakker maken. Van die grote dikke Welk fruit eet jij het liefst?
nectarines, by far. Wel de geelvlezige. Moet bij lievelingsfruit altijd denken aan georgina verbaan die een ananas erg pijnlijk leek als erotisch fruit hahaha
Ik houd van heel veel fruit. Ben er echt heel gek op! Maar mijn lievelings is toch wel Watermeloen of Galia meloen. ❤️
Perzik. Ik ben niet zo'n fruitliefhebber maar perzik vind ik wel weer heerlijk! Mango ook maar daar ben ik helaas allergisch voor.
O en @Iertje81 dat herken ik trouwens wel. Vind het (lokale) fruit hier veel lekkerder dan in NL, behalve aardbeien dan haha. Ik eet ook meer fruit (hoewel groenten altijd favoriet zullen blijven hoor ).
Aardbeien! Vooral vroeger toen de Hollandse aardbeien echt pas aan het begin van de zomer weer kwamen. Dat was echt zo'n momentje. Maar ik vind heel veel fruit lekker Wat we altijd in huis hebben zijn appels, behalve zo vlak voor het seizoen, dan zijn ze niet lekker meer. (En als de nieuwe appels er dan weer zijn kunnen we Losssss) In mijn yoghurt/muesli eet ik het liefst blauwe bessen. Bij heet weer wil ik watermeloen.
Nee joh, peren moeten zo zacht-sappig zijn dat het sap langs je kin druipt als je erin bijt! Harde peren zijn niks aan.
Aardbeien (Water)meloen Framboos Appel Banaan Peer Mango Nectarine Druiven (witte) Ananas Granaatappel (uur bezig met zon ding) Kiwi Bramen (zelf plukken) Blauwe bessen Perzik Bijna al het fruit ❤
Turkse groenteboer Bij die van ‘mij’: doosje frambozen 1 euro, doosje bramen 1 euro, doosje blauwe bessen/aalbessen 1 euro, etc.
Heel veel appels Peren Mango Bananen Druiven (witte) Pruimen Nectarines Aardbeien Meloen Mandarijnen Ananas
Tja, dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak. Niets moet. Zo zijn er ook mensen die dadels het liefst eten wanneer ze nog hard, geel en zuur zijn (Ik ben ook team zachte peren hoor, daar niet van.)
Absoluut kersen! Van die grote donkere van een lokale kweker hier in de buurt, heerlijk! Verder nectarines, perziken, bramen, frambozen blauwe bessen en aardbeien. Meloen, appel en banaan ben ik wat minder dol op maar eigenlijk lust ik het allemaal wel.