HOi dames Ik zit met een vraag ik heb een safety 1st draagzak. En die wil ik raag mee nemen naar Texel als we een een weekendje weg gaan. Zodat ik makkelijk het strand op kan. Maar vanaf welke leeftijd mag ze er eigenlijk in? Ze is dan 5 weken oud. liefs Jessica
Ik zou daar sowieso m'n kindje niet in willen dragen, is echt een slechte houding voor de heupjes, helemaal als ze zo klein is nog Als ik jou was zou ik een rekbare draagdoek kopen, op mp zijn ze echt goedkoop. En dan van tevoren even oefenen met knopen. Hier heb je een duidelijk filmpje Rekbare draagdoek - YouTube In de rekbare doek kan je je kindje zo lang dragen als je wil en je kindje zal er heerlijk in slapen
Wij hadden onze dochter erin vanaf 2 maanden geloof ik... een draagdoek kon ik zelfs na veelvuldig oefenen echt niet meer overweg
Ik heb een chicco draagzak. Officeel mogen ze er geloof ik met 6 weken in. Ik heb een beetje geprobeerd met 4 omdat ik er alleen voor stond met 2 hondjes en de kinderwagen nogniet kon tillen. Ik wikkelde haar wel eerst in een puntdoek anders wiebbelde ze alle kanten op en hield het bij 10-15 min. Voor langere tijd zou ik ook echt een draagdoek aanraden.
Mini monkey is ook niet zo best voor jou en je kind.. Beste is om je kindje wel rechtop te dragen, dus vooral niet in de 'kommahouding' dat je kind met de kin op de borst ligt, want dit kan ademhalingsproblemen veroorzaken. Kijk eens op www.babybij.nl, hier staat ergonomische draagzakken die vanaf dag 1 te gebruiken zijn (manduca, marsupi). Hier zit je kindje in een goede houding in (kikkerhouding), en wordt het gewicht van je kindje goed over jouw lichaam verdeeld (schouders, rug, heupen). Deze dragers kun je ook nog gebruiken tot je kindje 20 kg is, dus veel langer dan een minimonkey of andere draagzak waar je kindje in hangt.
hier een lodgershelter en een mini monkey gehad maar dit waren waardeloze dingen. kind lag er helemaal niet lekker in en kreeg ook niet echt goed lucht. ik heb vandaag een beco butterfly gekocht. misschien is dat wat?? kan je al vanaf het begin gebruiken. zitten ze ook in de kikkerhouding en je kan hem nog tot in de peutertijd gebruiken als dat nodig is.
beco butterfly is heel goed! Ergonomische drager en idd heel lang te gebruiken, ik heb er ook een poos een gehad.
INderdaad, als een doek niet je ding is is de Butterfly echt een uitkomst. En z'n geld meer dan waard. En veiliger dan lodgers en monkeys enzo.
Ik heb meerdere keren gehoord over ongelukken met de mini monkey, ook dat kindjes eruit zojn gevallen... hou het aub extra goed in de gate!
Te gebruiken vanaf de geboorte; Bondolino! Alles zacht, geen klikgespen die je steeds moet verstellen en in enkele secondes omgedaan! Ergonomisch verantwoord voor je baby én voor jou en nog hip ook
Dragers die geschikt zijn vanaf de geboorte EN ergonomisch verantwoord zijn voor de houding ( Heupjes, rug ) van je baby en voor jou ( Zodat je moeiteloos door kan dragen tot je kind zeker 2, 3 jaar is ! ) zijn onder andere de getoonde bondolino, maar ook de beco, de manduca, de ergo en de marsupi is geschikt vanaf geboorte maar niet tot heel oud. Babydrager / draagzak | Babybij