ik ben voor mijn dochtertje van 8,5 maand op zoek naar fijne slofjes. ik heb hier verschillende schoentjes en slofjes staan maar vind geen enkele fijn. Mijn dochtertje heeft redelijk dikke voetjes. Ze moeten makkelijk aan te doen zijn. Ik wil graag slofjes hebben voor als ik met haar naar buiten ga. Nu krijgt ze alleen sokjes aan... Iemand een tip... alvast bedankt!!!
bij mijn kindjes deed ik van die leren slofjes aan volgens mij heten deze zooitjes. Kunnen ze ook mee leren lopen
Wij hebben de bobux slofjes. Ideaal met aantrekken, want mijn zoon heeft ook best flinke voetjes. Doen gemiddeld 3 a 4 mnd met een paar en dat vind ik nog heel redelijk voor slofjes die continu over een grindvloer of de stenen buiten slepen. Hij loopt namelijk nog niet, maar hij kruipt nog.
Hier ook aapies! Je kunt ze gemakkelijk via internet bestellen (en ook ruilen mochten ze niet passen) en ze zijn ook in een aantal winkels te koop. Er zit een stiek in die je aan de bovenkant met het aandoen wijd kunt maken om ze daarna over het hieltje te trekken. Ze zijn leuk en je kindje krijgt ze zeker niet uit (althans hier in ieder geval niet).
oxxy idd ook erg fijn! en tot nu toe krijgt ze ze nog niet uit, ook wel handig...met sokken blijf je vaak bezig met aantrekken!!
ik wil ook graag aapies aanschaffen voor ons dochtertje, omdat ik bezig blijf met dr sokjes! alleen.... hoe snel groeien babyvoetjes??? dus hoelang kan ze met een paar doen? iemand een indicatie?
Ik ga binnenkort eens kijken, maar wil ze eerst ergens in een winkel kunnen passen. Thanks iedereen die heeft gereageerd! Ik dat t oxxy of zootjes worden.
Laatst met mila bij een schoenenzaak in het dorp geweest. Zootjes zaten wel redelijk maar hadden ze alleen maar in lelijke kleuren. Verkoopster raadde me de shoesme aan, maar daar paste ze qua breedte helemaal niet in! Uiteindelijk gisteren geslaagd, oxxy's zijn t geworden.. Ze zijn zo leuk! Metallic roze. Bij deze ff ern foto!!