ik ben opzoek naar deze hippo voor een leuk prijsje, het is voor de nacht de lievelings knuffel van mijn zoontje, hij had ook de blauwe tutlap van de etos waar hij gek mee is en daar hebben we er genoeg van,maar die wil hij alleen overd, dus we dacht als we hippo een keer niet hebben neemt hij maar zo'n knuffel, maar dat is dus drama gezien ik er geen goede duidelijk foto van heb, heb ik een advertentie van internet gehaald waar een duidelijke foto op staat, ik heb al op de advertentie gereageerd maar niemand reageert terug . alvast bedankt, Marktplaats.nl > Tiamo knuffeldoekje Harry the Hippo nijlpaard knuffellapje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
hoi, Ik heb hem gevonden! Hij heeft alleen geen benen...Klinkt misschien raar hij is gewoon compleet hoor alleen is dit een tutdoek met zijn hoofd zeg maar deze Marktplaats.nl > Tiamo knuffellap Harry de Hippo LQ. 2161 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
hoi hoi, bedankt dat je de moeite hebt genomen om hem te zoeken maar dit is helaas niet wat ik zoek, ik had het misschien wel geprobeerd als het gewoon een "doekje"was laat maar zeggen, maar ik lees in de advertentie dat het knispert.... dat moeten we niet hebben maar iig bedankt Liefss
Had je deze al gezien of is dit een andere? Marktplaats.nl > Nijlpaard Harry The Hippo 26 cm Tiamo Nr 11794 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels