OMG ik zag net voorstukjes van dit programma. Wist wel dat chersonissos zo'n party eiland was, maar dit slaat echt alles. Je zag een hoogblond meisje aan het woord, Suzanne 'alias' Barbie.. hahaha mijn hemel. Je zal je kind zó op tv terug zien... Lijkt me vreselijk!
Ik ga kijken, leuk! Heet trouwens: Oh Oh Cherso.. Zijn allemaal mensen uit den haag enzo, dus is afgeleid van Oh Oh Denhaag! Die Roos ken ik..
Mijn vriend en ik zijn daar vorige maand geweest...wij gingen elke avond heerlijk op een terrasje mensen (lees: voornamelijk slettebakken ) kijken. En wij, terwijl we op dat terrasje zaten, maar hopen dat die kleine in mijn buik er later niet zo bij gaat lopen als wat we daar voorbij zagen komen
Ik heb ook de voorstukjes gekeken.... sjeu... het zal je kind maar wezen Ik geloof niet dat ik het hoef te zien... kun je net zo goed een sex film kijken. Vrúger had je nog rtl+ whahahaa...
Ik had 't voorstukje ook gezien! Lijkt mij op zich wel erg grappig, dus ik ga zeker kijken! Wel echt te erg wat je daar allemaal tegenkomt hoor!
haha ik heb hier eergister echt dubbel om gelegen met mijn man, vooral die jongen met die witte polo.. die doet zo vreemd haha.
Helaas is het echt zo, ook in Spanje (salou etc), te erg voor woorden! Nederlandse en Engelse wijven die gewoon op de grond liggen, waar dus meerdere mannen overheen gaan!!!
gatver wordt er gewoon misselijk van. dames, dames toch (en heren ook!) waar is jullie zelfrespect gebleven zeg.
Ach jee.... weer zo'n (vermakelijk) kansloos programma! Vraag me af he ... zijn die mensen nou echt zo?? Of is het gespeeld?