wie kan goed (ontwerp/technisch) tekenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

we hebben een keuken gekocht, 2ehands. die we graag in een andere opstelling willen.. nu heb ik een idee, maar manlief wil het eerst 'zien'...
    tja dat gaat een beetje moeilijk, eerst in elkaar zetten, muurtje bouwen, en later zeggen, nee..doe toch maar anders;)

nu heb ik het wel al getekend van bovenaf gezien, maar manlief wil het graag van voor en vooral vanaf de kamer zien.. (gedeeltelijk open)

wie o wie kan ons hierbij helpen? wie kan het voor mij zodanig tekenen dat hij begrijpt wat ik bedoel? (en beter nog, dat hij het ook nog mooi gaat vinden;))

hoop dat er iemand tussen zit die het kan en wil doen!

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Kan je niet het keukenplan-programma van Ikea gebruiken? Daar kan je ook de ruimte maken zoals het bij jullie moet worden. Daarna zet je er voor de vorm een vergelijkbare Ikea-keuken in en kan je een beetje zien hoe het gaat worden (ook vanuit 3D-perspectief).

3. girl21

girl21 Niet meer actief

thnx ga t ff prberen!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat zat ik ook te denken ;)
    En superkeukens heeft ook op de site een mogelijkheid om zelf je keuken te ontwerpen

5. girl21

girl21 Niet meer actief

weet iemand hoe ik bij ikea een schuine muur/tussenmuur kan krijgen zodat ik daar iets tegen aan kan zetten?

de rest lukt wel, maar dat dus niet, en daar ging het juist om ;)

6. girl21

girl21 Niet meer actief

heb het al:p

7. girl21

girl21 Niet meer actief

helaas snap ik het u toch niet helemaal meer..

ik kan een schuin aanrechtblad plaatsen bij ikea, maar kan er gen wand achter krijgen gek genoeg?

wie o wie weet hoe dat wel lukt?

Deel Deze Pagina